کد مطلب: ۲۴۹۸۷۱

بزرگ‌ترین مشکل جشنواره تئاتر دانشگاهی چه بود؟

بزرگ‌ترین مشکل جشنواره تئاتر دانشگاهی چه بود؟

دبیر بیست‌ویکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی معتقد است: مشکلات در برگزاری این جشنواره مانند بحث کمبود زمان و بودجه باعث شد، بسیاری از آرمان‌ها و برنامه‌هایی که برای این جشنواره در نظر داشتیم را نتوانیم اجرا کنیم.

با برگزاری آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی در روز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ماه)، بیست و یکمین دوره برگزاری این جشنواره نیز به پایان رسید؛ جشنواره‌ای که برگزاری آن با انتقاداتی همراه بود؛ از دیر اعلام شدن نام دبیر جشنواره تا کنسل شدن اجرای یک گروه تئاتری خارجی و ندادن کمک هزینه‌های ورودی گروه‌های شرکت‌کننده تا روز اختتامیه از مشکلاتی بود که در برگزاری این دوره جشنواره به چشم می‌خورد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسین عبداللهی - دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی -درباره ارزیابی خود از برگزاری این دوره جشنواره بیان کرد: در این دوره بزرگترین مشکل ما کمبود زمان بود.

دبیرخانه جشنواره باید این رویداد را در کمتر از چهار ماه برگزار می‌کرد و بخش عمده‌ای از این زمان به خاطر تعطیلات نوروز کم شده بود؛ در نتیجه این مشکل باعث شد که خیلی از آرمان‌ها و برنامه‌هایی را که برای این جشنواره در نظر داشتیم، نتوانستیم، اجرا کنیم.

او ادامه داد: البته در این دوره به اهداف مهمی نیز دست یافتیم مانند برگزاری بخش مناطق و ملی این جشنواره که به نظر می‌رسید برگزاری آن نشدنی باشد زیرا که هیچ پیش تولید یا چشم‌انداز روشنی از برگزاری آن نداشتیم و مجبور بودیم که در همان فرصت کمی که در اختیار داریم، فراخوان آن را برای انتخاب استان مورد نظر منتشر کنیم.

عبداللهی با بیان اینکه "توجه به زیرساخت‌های استان‌ها برای انتخاب مکان بخش مناطق تئاتر دانشگاهی بسیار مهم بود" توضیح داد: ما باید استانی را به عنوان مرکز برگزاری این بخش انتخاب می‌کردیم که از نظر امکانات رفاهی، اسکان و سالن‌ها شرایط خوبی داشته باشد و به نظر می‌رسد که بوشهر بهترین انتخابی بود که می‌توانستیم انجام دهیم و در نهایت هم از این بخش آثار قابل توجهی روی صحنه رفت.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.