کد مطلب: ۱۲۷۶۴۰

بهار محصولات معدنی در سال جاری

بهار محصولات معدنی در سال جاری

نمودارهای قیمت نشان می‌دهند که محصولات مختلف معدنی در اکثر روزهای سال جدید مثبت سپری کردند. در حالی که سال قبل قیمت محصولات معدنی اکثرا بین ۱۵ تا ۵۰ درصد رشد را تجربه کرد، قیمت‌های بهاره محصولاتی چون روی، سرب، نیکل نقره و پلاتین تا به اینجای کار هم نشان می دهد که معدن می‌تواند

نمودارهای قیمت نشان می‌دهند که محصولات مختلف معدنی در اکثر روزهای سال جدید مثبت سپری کردند.

در حالی که سال قبل قیمت محصولات معدنی اکثرا بین ۱۵ تا ۵۰ درصد رشد را تجربه کرد، قیمت‌های بهاره محصولاتی چون روی، سرب، نیکل نقره و پلاتین تا به اینجای کار هم نشان می دهد که معدن می‌تواند سال نکویی را در پیش داشته باشد، چراکه اکثر شاخص های قیمتی سمت و سوی مثبت دارند.

بر اساس داده‌های موجود در دو هفته گذشته، فلز روی افت و خیز ۵۰ دلاری را سپری کرد و بعد از یک موج کاهش قیمت، با رشد ۷۰ دلاری به قیمت ۲۸۳۲ دلار در هر تن رسید.

همچنین فلز سرب نیز از ابتدای امسال تا امروز ۶۰ دلار افزایش قیمت داشته و از ۲۲۸۰ دلار در هر تن به قیمت ۲۳۴۰ دلار رسیده است.

فلز نیکل نیز در بازار جهانی در هفته اول سال افتی ۰.۷ دلاری داشت اما مجددا روندی صعودی در پیش گرفت و به ۹.۹۴ دلار در هر تن رسید.

در میان فلزهای گران‌بها، نقره نموداری کاملا مثبت داشته و توانسته از روز آغازین سال تا هفته دوم نزدیک به ۰.۷ دلار رشد را تجربه کند و به قیمت ۱۸.۲۵ دلار در هر اونس برسد.

به گزارش ایسنا،اما پلاتین تنها فلز این لیست بود که مانند نمودار سالانه خود چندان رشدی نداشت و حتی روزهای ابتدایی سال را با افت قیمت سپری کرد و قیمت آن از ۹۶۵ دلار در هر اونس به ۹۵۰ دلار سقوط کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.