کد مطلب: ۴۹۲۸۶۲

بهترین بیمه تکمیلی سازمانی کدام است؟ چگونه تهیه کنیم؟

بهترین بیمه تکمیلی سازمانی کدام است؟ چگونه تهیه کنیم؟

در چند سال گذشته تعدادی از شرکت‌های نوآور و پیشرو صنعت بیمه طرح‌هایی جدید و متنوع در حوزه بیمه درمان تکمیلی گروهی ارائه کرده‌اند که این فرصت را به شرکت‌های کوچک‌تر هم می‌دهد که کارکنان خودشان را بیمه کنند.

امروزه برخورداری از بیمه درمان تکمیلی شرکتی مناسب، معیار مهمی برای بسیاری از افراد در هنگام استخدام است. معمولاً بعد از حقوق، یکی از اولین پرسش‌هایی که افراد در زمان مصاحبه استخدام مطرح می‌کنند، تسهیلات بیمه‌ای است که به آن‌ها ارائه می‌شود. پس اگر در جستجوی نیروی انسانی حرفه‌ای برای موقعیت‌های شغلی شرکت و سازمانتان هستید، حتماً بیمه تکمیلی سازمانی را جدی بگیرید.

بیمه درمان تکمیلی حتی برای شرکت‌های خیلی کوچک

تا همین چند سال پیش، بیشتر شرکت‌های بیمه برای ارائه بیمه درمان تکمیلی گروهی به شرکت‌ها، شرط حداقل ۵۰ بیمه‌شده را داشتند. این مسئله منجر به مشکلاتی بسیاری برای شرکت‌های کوچک و متوسط در تهیه بیمه تکمیلی گروهی می‌شد. در چند سال گذشته ولی تعدادی از شرکت‌های نوآور و پیشرو صنعت بیمه طرح‌هایی جدید و متنوع در حوزه بیمه درمان تکمیلی گروهی ارائه کرده‌اند که این فرصت را به شرکت‌های کوچک‌تر هم می‌دهد که کارکنان خودشان را بیمه کنند.

چرا بیمه سازمانی تیم‌شیم؟

در طرح بیمه درمان سازمانی تیم ‌شیم مجموعه متنوعی از طرح‌های مختلف بیمه درمان تکمیلی شرکتی در دسترس شما قرار می‌گیرد تا با توجه به اندازه سازمان، نیازهای پرسنل و بودجه مورد نظرتان، انتخابی مناسب و بهینه داشته باشید.

تعداد کارکنان: شما و شرکتتان این فرصت را دارید که با تعداد پرسنل خیلی کم هم بیمه شوید. کافی است مجموع تعداد پرسنل و اعضای خانواده‌تان که قصد بیمه شدن دارند به 15 نفر برسد. بله فقط 15 نفر. این یعنی شرکت‌های زیر 10 نفر هم امکان تهیه بیمه درمان تکمیلی گروهی را دارند.

پوشش‌های بیمه: هزینه‌های مختلفی از جمله جراحی‌های عمومی و تخصصی، بستری، درمان‌های سرپایی، هزینه‌های بستری‌، جراحی، شیمی‌درمانی‌، انواع سنگ ‌شکن، هزینه‌های کلینیکی و پاراکلینیکی از جمله نواع اسکن، انواع آندوسکوپی، ام‌آر‌آی، اکوکاردیوگرافی، انواع آنژیوگرافی، سی‌تی آنژیوگرافی و همچنین دندانپزشکی، زایمان، ویزیت، دارو و … از جمله پوشش‌های مختلف بیمه درمان تکمیلی گروهی است. کافی است خود شما انتخاب کنید که به چه پوشش‌هایی نیاز دارید.

مراکز طرف قرارداد: تقریباً هر کجای ایران که زندگی کنید تعداد زیادی از بیمارستان‌ها، مراکز درمان، مراکز تصویربرداری و … طرف قرارداد شرکت‌های بیمه حاضر در طرح بیمه سازمانی تیم‌شیم هستند.

مشاوره تخصصی: کارشناسان بیمه تیم‌شیم با ارائه متعهدانه و بی‌طرفانه تمامی اطلاعات و نکات لازم به شما کمک می‌کنند تا مناسب‌ترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

پشتیبانی و پرداخت سریع خسارت: مشاوره و همراهی کارشناسان تیم شیم با شما تنها محدود به انتخاب بیمه و خرید آن نیست؛ بلکه در ادامه و در پیگیری خسارت‌ها نیز ما در کنار شما هستیم.

تکمیلی سازمانی تیم شیم

در وب‌سایت تیم شیم می‌توانید به صورت اینترنتی بیمه بخرید. علاوه بر آن برای اطلاع بیشتر از دیگر مزایای بیمه سازمانی تیم‌شیم و برخورداری از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان بیمه می‌توانید به وب‌سایت تیم شیم مراجعه کنید.

teemsheem.com/b2b

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.