کد مطلب: ۵۸۸۴۶۶

بهترین سایت برای ثبت نام لاتاری، برتر مهاجر

بهترین سایت برای ثبت نام لاتاری، برتر مهاجر

هنوز یک راه آسان و کم هزینه برای مهاجرت وجود دارد؛ شما می‌توانید با ثبت نام لاتاری شانس خود را برای مهاجرت به آمریکا امتحان کنید و برتر مهاجر امکان ثبت نام لاتاری را برای شما فراهم کرده است.

ثبت نام لاتاری مهاجرت از ایران یک مسئله مهم برای افرادی است که قصد دارند تجربیات جدید در زندگی خود کسب کنند. اما هر کاری اصول و قاعده‌ای دارد که اگر آن ها را رعایت نکنید، قطعاً نمی‌توانید از مهاجرت خود لذت کافی را ببرید. زندگی در آمریکا رؤیای هر فردی است که می‌خواهد یک زندگی با استاندارهای بالا را تجربه کند و معنای زندگی کردن واقعی را درک کند. در کل مهاجرت به آمریکا برای مردم سراسر دنیا کمی سخت است که این سختی برای شهروندان عزیز ایرانی به دلیل اختلافات دو کشور مشکل‌تر خواهد بود. اما هنوز یک راه آسان و کم هزینه برای مهاجرت وجود دارد؛ شما می‌توانید با ثبت نام لاتاری شانس خود را برای مهاجرت به آمریکا امتحان کنید و برتر مهاجر امکان ثبت نام لاتاری را برای شما فراهم کرده است.

اگر هیچ اطلاعاتی در مورد لاتاری گرین کارت آمریکا ندارید تا پایان این نوشته همراه ما باشید تا از ۰ تا ۱۰۰ انجام ثبت نام لاتاری را برای شما شرح دهیم. در این نوشته در مورد شرایط و مدارک ثبت نام، نحوه ثبت نام لاتاری به صورت اصولی، زمان ثبت نام و مزایای برنده شدن در لاتاری مطالعه خواهید کرد. هدف این نوشته این است که یک نقشه راه دقیق برای انجام ثبت نام لاتاری به شما بدهد تا شما نهایت لذت را از مسیر خود ببرید.

مسیر اول؛ لاتاری و شرایط و مدارک برای ثبت نام لاتاری

به نقشه راه مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری خوش آمدید.

لاتاری

در ابتدا مسیر نیاز است کمی در مورد لاتاری بدانید. لاتاری یک برنامه مهاجرتی بوده که وزارت امور خارجه آمریکا حامی آن است. طی این برنامه مهاجرتی به ۵۰,۰۰۰ نفر در سراسر دنیا ویزای لاتاری ارائه می‌شود که این افراد می‌توانند به صورت دائمی در آمریکا اقامت داشته باشند و حتی شهروندی این کشورها را دریافت کنند. نام دیگر این برنامه ویزای مهاجرتی گوناگون نژادی است که از روی هدف این برنامه نام گذاری شده؛ هدف برنامه مهاجرتی لاتاری ایجاد تنوع نژادها به طور یکسان در آمریکا است.

شرایط و مدارک برای ثبت نام لاتاری

کمی که در این مسیر پیش می‌رویم باید شرایط خود را بسنجیم و مدارک مورد نیاز برای ادامه مسیر آماده کنیم تا در ادامه به مشکل برخورد نکنیم.

در این بخش از مسیر باید یک پاسورت معتبر تهیه کنید و مشخصات دقیق خود و خانواده‌تان به همراه داشته باشید. راستی یادتون باشه حتماً مدرک دیپلم ۱۲ ساله و عکس مخصوص لاتاری خود را فراموش نکنید. در نهایت باید جزء شهروند کشورهای مجاز برای ثبت نام لاتاری باشید.

پاسپورت معتبر

داشتن پاسپورت معتبر یکی از مهم‌ترین مدارک است؛ اگر پاسپورت ندارید یا مهلت پاسپورت شما را تمام شده حتماً برای دریافت یا تمدید آن اقدامات لازم را انجام دهید. برای دریافت پاسپورت می‌توانید به یکی از دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنید.

مشخصات فردی و خانواده

مشخصات خانواده برای افراد متأهل است که باید اطلاعات همسر و فرزندان خود را وارد کنند. در کل اطلاعاتی که باید برای خود یا خانواده‌تان داشته باشید شامل موارد زیر است:

عکس مخصوص لاتاری

نام و نام خانوادگی

مدرک تحصیلی

مـحل تولد

تاریخ تولد

جنسیت

نکته ۱: نام نام خانوادگی باید از روی پاسپورت و به صورت انگلیسی نوشته شود.

نکته ۲: در مدرک تحصیلی باید وضعیت کنونی وارد شود یعنی در حال تحصیل بودن یا فارغ‌التحصیل شدن

تذکر: اگر متأهل هستید لطفاً به صورت مجردی ثبت نام لاتاری نکنید؛ زیرا زمانی که برنده شدید آفیسر به دلیل ناقص وارد کردن اطلاعات، پرونده شما را رد می‌کند. اگر متأهل هستید و قصد دارید مجردی مهاجرت کنید، اطلاعات خانواده خود را در فرم ثبت نام لاتاری وارد کنید و بعد از برنده شدن یک دلیل قانع کننده برای آفیسر برای همراه نکردن خانواده خود بیاورید.

مدرک تحصیلی

یکی از موارد الزامی برای ثبت نام لاتاری داشتن مدرک دیپلم ۱۲ ساله است. البته افرادی که دیپلم ۱۱ ساله دارند یا اصلاً دیپلم ندارند، می‌توانند از طریق سابقه کاری اقدام کنند. قبل از اینکه بریم سراغ سابقه کاری این نکته را بدانید، افرادی که دیپلم ۱۱ ساله دارند می‌توانند به اداره آموزش و پرورش ناحیه خود مراجعه کنند و برای دیپلم ۱۲ ساله درخواست دهند.

سابقه کاری

انتخاب این روش کمی دردسر دارد به این دلیل که هر سابقه شغلی مورد قبول نیست و باید یک سابقه شغلی با امتیاز حداقل ۷ که مورد تأیید آفیسر باشد را ارائه دهید. اگر می‌خواهید بدانید که امتیاز شغلی شما چند است می‌توانید به درگاه اینترنتی onetonlain مراجعه کنید و با جستجو عنوان شغلی خود، امتیاز شغلتان را مشاهده کنید.

عکس مخصوص لاتاری

این عکس را هم می‌توانید خودتان در خانه بگیر و هم می‌توانید در یکی از عکاسی‌های معتبر تهیه کنید. البته اگر در تهران هستید می‌توانید با خیال راحت به دفتر مجموعه برتر مهاجر مراجعه کرده و مراحل عکاسی و ثبت نام لاتاری خود را هم زمان انجام دهید.

آدرس مجموعه برتر مهاجر: تهران - خیابان خیابان میرداماد - خیابان وزیری پور - پلاک ۹ واحد ۴

عکاسی در خانه

اگر می‌خواهید این کار را با هزینه کمتری انجام دهید می‌توانید با این اصولی که در ادامه برای شما مطرح می‌کنیم عکس مخصوص لاتاری خود را گرفته و آن را برای سامانه ثبت نام لاتاری برترمهاجر ارسال کنید.

اصول یک: پس زمینه شما حتماً باید سفید یا رنگ‌های کاملاً روشن باشد و از هیچ طرح یا شیء داخل آن استفاده نشده. اگر دیوار سفید ندارید می‌توانید از یک پارچه سفید نیز استفاده کنید.

اصول دو: سعی کنید با دیوار کمترین فاصله را داشته باشید تا سایه شما روی دیوار نباشد. همچنین از استفاده از هر گونه نور در بالای سرتان خودداری کنید زیرا روی صورتتان سایه خواهد افتاد و این موضوع باعث رد شدن عکس شما می‌شود.

اصول سه: فردی که می‌خواهد از شما عکاسی کند حتماً ۱ متر و ۲۵ سانتیمتر با شما فاصله داشته باشد تا سر شانه‌هایتان داخل عکس به خوبی معلوم باشد و فضای مناسبی دوره سرتان وجود داشته باشد.

اصول چهار: موقع عکاسی حتماً داخل لنز را نگاه کرده و سرتان مستقیماً روبه‌روی لنز باشد.

اصول پنج: به هیچ عنوان از اکسسوری صورت و گردن، عینک، لنز رنگی، کلاه، کلاه گیس و ریش و سبیل بلند استفاده نکنید.

اصول ششم: بانوان عزیز داشتن یا نداشتن حجاب برایشان محدودیتی ندارند، تنها باید توجه کنند که مو ها یا روسری‌شان قرص صورت آن ها را نپوشاند. در ضمن هر گونه استفاده از آرایش‌های سنگین بی برو برگرد عکستان را رد می‌کند.

اصول ششم: برای عکاسی از نوزادان می‌توانید آن ها را روی یک پارچه سفید بخوابانید و طوری که چهره نوزانده شما مشخص باشد از او عکاسی کنید.

مسیر دوم؛ زمان و نحوه انجام ثبت نام لاتاری

بعد از طی کردن مسیر اول و جمع آوری مدارک و اطلاعات لازم وارد مسیر دوم که نام نویسی در لاتاری است می‌شویم. ثبت نام لاتاری در هر سال تنها یک بار توسط وزارت امور خارجه آمریکا برگزار می‌شود که زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳، ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۰ است. البته با امکانی که سامانه ثبت نام لاتاری برتر مهاجر به وجود آورده همین الان می‌توانید ثبت نام خود را انجام دهید تا در زمان ذکر ثبت نام شما نهایی شود.

ثبت نام لاتاری برتر مهاجر

برای ثبت نام لاتاری ابتدا باید وارد سامانه ثبت نام لاتاری برتر مهاجر شوید. بعد از ورود همان ابتدای صفحه یکی سری اطلاعات مفید برای شما قرار داده شده که پیشنهاد می‌کنیم برای گمراه نشدن در مسیر به دقت آن ها را مطالعه کنید.

این سامانه کاملاً فارسی است و شما می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای ثبت نام خود را انجام دهید. البته آموزش جزئیات این سامانه در سایت برتر مهاجر هست که می‌توانید آن را مطالعه کنید. در ادامه یکی سری نکات مهم که باید برای ثبت نام لاتاری بدانید برای شما مطرح کردیم:

نکته اول: در بخش خانواده تنها فرزندان زیر ۲۱ سال را باید وارد کنید. این بخش شامل فرزندان غیر خونی شما نیز می‌شود.

نکته دوم: اگر می‌خواهید دو شانس در برنامه مهاجرتی لاتاری داشته باشید حتماً پاسپورت همسرتان را نیز وارد کنید.

نکته سوم: بهتر است آدرس محل سکونت خود را به صورت ترجمه شده انگلیسی وارد کنید. البته اگر از سامانه ثبت نام لاتاری برتر مهاجر استفاده کنید می‌توانید آدرس فارسی نیز وارد کنید.

مزایای برنده شدن در لاتاری

افراد خوش‌شانسی که برنده لاتاری می‌شوند می‌توانند با کمترین هزینه، زمان و دردسر به آمریکا مهاجرت کنند و به صورت آزادانه در هر کدام از ایالت‌های آمریکا مشغول به کار، زندگی و تحصیلات شوند و از امکانات بی نظیر این کشور به نفع خودشان استفاده کنند.

همین الان می‌توانید در این قرعه کشی بزرگ به راحتی ثبت نام و شانس خود را برای مهاجرت به آمریکا امتحان کنید. راستی هر سؤالی در مورد ثبت نام لاتاری داشتید می‌توانید از کارشناسان مجموعه برتر مهاجر بپرسید تا در مسیر ثبت نام لاتاری به مشکل برخورد نکنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عباس

    سلام و عرض ادب ممنون بابت اطلاع رسانی شما
    بنده در دوره 2023 ثبت نام کردم امیدوارم امسال در اعلام نتایج اسم بنده نیز جزو برندگان لاتاری باشه به امید خدا اما اگر نبود میخواهم بدانم زمان و تاریخ دقیق ثبت نام لاتاری بعدی کی هست ؟ دوره 2024 منظورمه