کد مطلب: ۴۴۰۴۴۵

سخنگوی دولت:

امروز با تایید یک «جمهور متحد» به تحریم و کرونا «نه» بگوییم

امروز با تایید یک «جمهور متحد» به تحریم و کرونا «نه» بگوییم

سخنگوی دولت در پیامی نوشت: آن روز به جمهوری اسلامی، آری گفتیم و امروز باید با تایید یک «جمهور متحد، همدل و در کنار یکدیگر» به تحریم و کرونا، نه و به آینده‌ای بهتر و سالی با گذار از بحران‌ها و ایجاد جامعه‌ای موفق آری و سلام بگوییم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی ربیعی روز سه شنبه در صفحه اینستاگرامی خود در پیامی درباره روز ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران نوشت: امسال در شرایطی ۱۲ فروردین روز تاسیس جمهوری اسلامی را برگزار می‌کنیم که بیش از هر زمان دیگر به احیای روح «همه باهم» که در آن روزها روح مسلط جامعه بود، نیاز داریم. در آن زمان، «جمهوریتی رفراندم بنیاد» شکل گرفت. آن روز همه ملت با همه تنوع خود؛ اقوام مختلف، مذاهب، ادیان و مرام‌های سیاسی با سبک‌های گوناگون زندگی حضور داشتند.

امروز نیز به «همه با هم» متفاوت نیازمندیم. بدون اعتماد و در کنار هم بودن، عبوری کم یا بی‌مخاطره از بحران‌های متفاوت حاصل نمی‌شود.

سخنگوی دولت در پیام خود یادآور شده است: در ۱۲ فروردین ۱۳۹۹، با دو پدیده آزاردهنده تحریم و کرونا مواجهیم. در مقابله با پدیده تحریم، نیاز به اعتراض واحد و کنش جمعی برای عقب راندن آن و در مقابل کرونا نیازمند یک عقلانیت جمعی، سختکوشی همگانی، مدارای بزرگ و تغییر در سبک‌های زیستی از شیوه حکمرانی تا زیست اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

وی در این پیام تاکید کرد: آن روز به جمهوری اسلامی آری گفتیم و امروز باید با تایید یک «جمهور متحد، همدل و در کنار یکدیگر» به تحریم و کرونا نه و به آینده‌ای بهتر و سالی با گذار از بحران‌ها و ایجاد جامعه‌ای موفق آری و سلام بگوییم.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا

    تحریم دست خودتان است که با جامعه جهانی هماهنگ باشید.
    بیخود مردم را وارد بازی های خودتان نکنید!