کد مطلب: ۵۹۳۸۷۶

کدام اپراتور تلفن همراه کشور، به صرفه‌ترین تعرفه مکالمه را دارد؟

کدام اپراتور تلفن همراه کشور، به صرفه‌ترین تعرفه مکالمه را دارد؟

شرکت خدمات ارتباطی رایتل با اتکا به تعهد و مشتری‌مداری به‌صرفه‌ترین *تعرفه مکالمه* را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد.

مشترکین رایتل با خیال آسوده‌تری نسبت به سایر اپراتورهای تلفن همراه کشور از سرویس مکالمه استفاده می‌کنند.

شرکت خدمات ارتباطی رایتل با اتکا به تعهد و مشتری‌مداری به‌صرفه‌ترین تعرفه مکالمه را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی رایتل: برقراری تماس درون شبکه این اپراتور (از خطوط رایتل به رایتل) با تعرفه ۷ تومان برای هر دقیقه مکالمه، اعلام شد. برای مثال بهای یک ساعت تماس تلفنی با سیم کارت رایتل ۴۲۰ تومان است.

این شرکت خدمات ارتباطی که پیش از این طی طرحی با عنوان «مکالمه رایگان رایتلی» تماس درون شبکه خود را به مشترکین بدون دریافت هزینه ارائه می‌داد، درحال حاضر و با وجود تمایل به ادامه این طرح، بر اساس مقررات مدون، امکان ارائه این سرویس را ندارد و تعرفه ۷ تومان در هر دقیقه مکالمه برای مشترکین این اپراتور، محاسبه می‌شود.

گفتنی است، با استناد به جدیدترین اطلاعات دریافتی مربوط به تعرفه‌‌های مکالمه اپراتورهای ارتباطی، تعرفه رایتل با هدف مقرون به صرفه‌ترین نرخ برای مشترکین، منظور شده‌است و تعرفه اپراتورهای دیگر تقریبا ۱۲ برابر این نرخ است.

رایتل که پیش از این با عنوان سومین اپراتور سراسری تلفن همراه شناخته شده‌است، بیش از یکسال پیش و با اجرای طرح «مکالمه رایگان» عنوان اولین را در کارنامه کاری خود ثبت کرد؛ اولین اپراتوری که هزینه مکالمه را رایگان کرد.

طرحی ‌که اگرچه با هدف زنده نگه‌داشتن فرهنگ همدلی، کسب اطلاع از احوال خانواده و بستگان، در راستای ارتقای سطح روحیه و تقویت بهره‌وری ملی و نزدیکی دل‌ها با وجود حفظ فاصله هوشمند اجتماعی در روزهای سرنوشت‌ساز مبارزه با کرونا، پایه‌گذاری شد، اما قدم‌هایی در جهت تحقق باورهای محوری این شرکت در دست‌یابی به افقی تازه در عرصه ارتباطات، فرصت تجربه پیشرفت‌ها در عرصه فناوری مخابراتی از طریق ارائه خدمات هیجان‌انگیز، هوشمند و درعین حال ساده برای مردم ایران، بود.

باور رایتل این است که کاربری آسان خدمات جدید در زندگی روزمره مردم منجر به اعتلای سطح زندگی و به دنبال آن افزایش بهره‌وری و رضایت‌مندی بیشتر مردم ایران ‌شود.

در همین حال، رایتل با ارائه طرح «خانواده دکا»، با ایجاد فرصتی برای مدیریت هزینه‌ها، تجربه‌ای جدید از لذت ارتباط با دوستان و نزدیکان را به همراه آورده است.

به عنوان مثال، در طرح « دکا » ۱۰ هزار دقیقه مکالمه با سیم‌کارت رایتل معادل ۱۲ هزار تومان، محاسبه می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.