کد مطلب: ۴۱۷۵۵۱

تجارت‌نیوز بررسی کرد:

افت ۵۰ درصدی بیت‌کوین در ۵ ماه / بیت‌کوین چه خواهد شد؟

افت 50 درصدی بیت‌کوین در 5 ماه / بیت‌کوین چه خواهد شد؟

قیمت بیت‌کوین از ماه جولای تاکنون نه تنها موفق نشده از قله 14 هزار دلار عبور کند، بلکه 50 درصد هم کاهش یافته است. در حال حاضر، تحلیلگران‌ پیش‌بینی‌های متفاوتی را برای این ارز دیجیتال ارائه داده‌اند. اگرچه برخی بیت‌کوین دو هزار و 800 دلاری را پیش‌بینی کرده‌اند، جان مک‌آفی همچنان معتقد است، ارزش این ارز رمزنگاری‌شده به یک میلیون دلار خواهد رسید.

در سال 2019، تا به امروز بیت‌کوین سال خوبی را پشت سر گذاشته است. درحالی‌که قیمت بیت‌کوین در ابتدای سال در محدوده سه هزار دلار قرار داشت، تنها طی چند ماه به 14 هزار دلار رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این ارز دیجیتال از ماه جولای تاکنون نه تنها موفق نشده از قله 14 هزار دلار عبور کند بلکه 50 درصد هم کاهش یافته است؛ تا جایی که در معاملات روز گذشته قیمت آن به شش هزار و 600 دلار رسید.

با این حال گزارش‌ها نشان می‌دهد، علی‌رغم افت چند هفته اخیر، بیت‌کوین همچنان پربازده‌ترین دارایی در سال جاری بوده است. امروز و در لحظه نوشتن گزارش، قیمت بیت‌کوین اندکی بهبود یافته و به بار دیگر به کانال هفت هزار دلار بازگشته است.

با توجه به اینکه این ارز رمزنگاری‌شده این قابلیت را دارد که در کوتاه‌مدت با رشد قابل توجهی مواجه شود، یا همچون سال 2017 روند کاهشی با شیب تند به خود بگیرد، پیش‌بینی قیمت آن در آینده برای تحلیلگران کار دشواری است.

اگرچه سرمایه‌گذاران این حوزه نگران این نوسانات هستند، اما تحلیلگران بیت‌کوین 100 هزار تا یک میلیون دلاری را پیش‌بینی کرده‌اند.

در تحلیل‌های تکنیکنال، برخی کارشناسان با استفاده از ابزارهای مختلف به پیش‌بینی‌های بلندمدت پرداخته‌اند. یکی از این مدل‌ها که به‌تازگی از سوی پلن بی (Plan B)، تحلیلگر بیت‌کوین مطرح شده نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال تا پایان سال 2021 به محدوده 50 هزار تا 100 هزار دلار خواهد رسید.

جان مک‌آفی اما همچنان معتقد است که تا روز 31 دسامبر سال 2020 قیمت بیت‌کوین به یک میلیون دلار خواهد رسید.

دیگر خوش‌بین بازار ارزهای دیجیتال، تیم دراپر اما بیت‌کوین 250 هزار دلاری را تا سال 2023 پیش‌بینی کرده است.

هوروس هیوز در مقابل که چندان به بازار ارزهای دیجیتال خوش‌بین نیست، گفته است: اگر بیت‌کوین نتواند سطح حمایتی شش هزار و 600 دلار را حفظ کند، سطح حمایتی بعدی شش هزار و 400 دلار خواهد بود.

کیث ورینگ، تحلیلگر دیگری نیز ادامه روند نزولی بیت‌کوین را پیش‌بینی کرده و گفته است احتمالا قیمت این ارز رمزنگاری‌شده به پایین‌ترین نرخ و در حدود دو هزار و 800 دلار برسد.

جدیدترین اتفاقات مربوط به بیت‌کوین را می‌توانید در سلسله اخبار بیت‌کوین تجارت‌نیوز ملاحظه کنید.

*این گزارش برگرفته از منابع newsbtc ، ccn ، است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.