کد مطلب: ۱۱۷۱۹۱

بیشترین مصرف واردات کشور در استان تهران است

بیشترین مصرف واردات کشور در استان تهران است

معاون رئیس‌‌جمهور با بیان اینکه بندر خشک آپرین در مدت ۳ سال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی توسعه می‌یابد، گفت: بیشترین مصرف واردات کشور در استان تهران است با ورود مستقیم کالا به بندر آپرین موجب تسهیل جابه‌جایی کالا می شود. محمد‌باقر نوبخت‌ در حاشیه بازدید از بندر خشک آپرین عنوان کرد: با توجه

معاون رئیس‌‌جمهور با بیان اینکه بندر خشک آپرین در مدت ۳ سال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی توسعه می‌یابد، گفت: بیشترین مصرف واردات کشور در استان تهران است با ورود مستقیم کالا به بندر آپرین موجب تسهیل جابه‌جایی کالا می شود.

محمد‌باقر نوبخت‌ در حاشیه بازدید از بندر خشک آپرین عنوان کرد: با توجه به اولویت حمل و نقل عمومی به ویژه صنعت ریلی و تاثیر این صنعت در توسعه کشور، یکی از اولویت‌های اصلی برنامه ششم توسعه موضوع راه‌آهن و اختصاص منابع اعتباری از محل بودجه است.

وی افزود:طی هفته‌های گذشته بخش‌های مختلفی از حمل و نقل کشور مورد بازدید قرار گرفت و در حال حاضر نیز با هدف توسعه حمل و نقل ریلی بازدیدی از بندر خشک آپرین به عمل آمد‌.

رئیس سازمان برنامه و بودجه‌ تصریح کرد: بازدید از استان‌های همدان و کرمانشاه در جهت توسعه شبکه ریلی با حضور نمایندگان مردم این دو استان از دیگر برنامه ها به شمار می‌آید.

نوبخت ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین مصرف واردات کشور در استان تهران است، بنابراین ورود مستقیم کالا به بندر خشک آپرین موجب تسهیل جابه‌جایی کالا می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور اطهار داشت: توسعه این بندر از برنامه‌های اصلی راه‌آهن در سال‌های آینده است.

‌به گزارش روابط عمومی شرکت راه‌آهن،وی با اشاره به مدت زمان در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه اضافه کرد: بندر خشک آپرین در مدت سه سال با سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی و دولتی توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.