کد مطلب: ۴۷۰۸۹۹

بیمه درمان تکمیلی با پوشش کرونا

بیمه درمان تکمیلی با پوشش کرونا

بیمه سامان اقدام به ایجاد بیمه درمان ویژه کرونا با نام «بیمه کرونا»، متناسب با دغدغه کنونی مردم ایران کرده تا بتواند از فشار روحی و مالی این بحران برای هم‌وطنان عزیز بکاهد.

بیمه درمان تکمیلی با پوشش کرونا

اگر شما یکی از بیمه شدگان تامین اجتماعی، خدمات درمانی، فرهنگیان، سلامت و غیره باشید، می‌توانید با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد با این بیمه‌‌ها، با پرداخت هزینه کمتر از خدمات درمانی این مراکز استفاده کنید. اما گاهی اوقات هزینه‌های درمانی مانند هزینه‌های پزشکی، دارویی، انواع عمل‌ها‌ی جراحی و سایر مخارج‌ بیمارستانی خصوصی و یا حتی دولتی بسیار سنگین شده و فرد را در پرداخت این هزینه‌ها دچار مشکل می‌کند. بنابراین با توجه به هزینه‌های سنگین ذکر شده، برای کمک‌ به پرداخت چنین‌ هزینه‌هایی، بیمه‌های درمانی طراحی و به افراد پیشنهاد می‌شوند.

خرید بیمه تکمیلی با پوشش کرونا در بیمه شو

گسترش بیماری کرونا و آمار تلفات مرتبط با آن، بار دیگر به ما این نکته را گوشزد می‌کند که زندگی در عصر کنونی می‌تواند تا چه حد هزینه‌های درمانی غیرقابل پیش‌بینی را برای افراد به وجود آورد. شایان ذکر است که بسیاری از بیماری‌ها اگر به‌ موقع تشخیص داده شوند قابل پیشگیری خواهند بود و نیاز به هزینه‌های درمان را به شدت کم خواهد کرد.

بیمه تکمیلی سامان در سه قالب گروهی، انفرادی و خانواده ارائه می‌شود. مدت بیمه درمان تکمیلی سامان یک ساله بوده و در قالب طرح‌های مختلف با پوشش‌ها و سقف تعهدات متفاوت ارایه می‌شود، برای اینکه افراد با هر سطح درآمد بتوانند آن را خریداری کرده و از آن استفاده کنند.

شرکت بیمه سامان در بیمه تکمیلی خود متعهد می‌شود که کلیه هزینه‌های درمانی و بیمارستانی بیمه‌گزار، شامل هزینه‌های بیمارستانی، خدمات آزمایشگاهی، پاراکلینیکی، عمل‌های جراحی، جراحی‌های سرپایی، هزینه‌های آمبولانس، زایمان، ویزیت، دارو و دندانپزشکی را براساس شرایط بیمه‌نامه تکمیلی درمان خانواده و فرانشیز مندرج در قرارداد، پرداخت نماید.

طرح‌های بیمه تکمیلی سامان

بیمه تکمیلی سامان در قالب سه طرح خدمات خود را عرضه کرده ‌است که پوشش‌ها و سقف تعهدات یک ساله هرکدام از آن‌ها در جدول شماره یک و شرح هر یک از تعهدات در جدول شماره دو لحاظ شده ‌است. شایان ذکر است که مبلغ حق ‌بیمه هریک از این طرح‌ها به صورت سالیانه و با توجه به سن بیمه ‌شده طبق جدول زیر تعیین می‌شود.

IMG 20200819 110721 IMG 20200819 110653

فرانشیز بیمه تکمیلی سامان

فرانشیز به مقداری از هزینه‌های درمانی گفته می‌شود که بر اساس قرارداد موجود، پرداخت آن برعهده خود بیمه‌گزار است ولی با توجه به مفاد مندرج در قوانین بیمه تکمیلی درمان سامان، سایر هزینه‌های درمانی را شرکت بیمه پرداخت می‌کند.

مقدار فرانشیز بیمه تکمیلی سامان ۱۰ درصد می‌باشد. با این مضمون که هزینه‌های درمانی بیمه‌گزار هر مقداری که باشد، حداقل ۱۰ درصد آن باید توسط بیمه‌گزار پرداخت شود و مابقی توسط شرکت بیمه. لازم به ذکر است که اگر شخصی از بیمه پایه خود استفاده کند، در پرداخت خسارت، فرانشیزی از او کسر نخواهد شد.

3edx 1

شرایط و میزان تخفیف‌های بیمه تکمیلی سامان

افرادی که متقاضی خرید بیمه تکمیلی سامان می‌باشند، می‌توانند از تخفیف‌های ویژه این بیمه استفاده کنند. به این صورت که با خرید نقدی بیمه تکمیلی سامان ۱۰ درصد تخفیف برایشان لحاظ می‌شود. همچنین در صورت داشتن بیمه عمر سامان، ۱۰ درصد تخفیف به بیمه نامه آن‌ها تعلق می‌گیرد. در ضمن خانواده‌های سه نفره و بیشتر که متقاضی خرید بیمه تکمیلی سامان هستند، می‌توانند این بیمه را با ۱۵ درصد تخفیف (مازاد بر تخفیف قبل) تهیه کنند. البته سقف تخفیف‌های این بیمه ۲۵ درصد می‌باشد، یعنی متقاضیان نمی‌توانند به صورت همزمان از تخفیف‌های بیمه عمر و تخفیف خرید نقدی هم‌زمان بهره‌مند شوند، در نتیجه یکی از این دو تخفیف به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

خرید بیمه تکمیلی سامان بدون داشتن بیمه‌ پایه

سال‌ها قبل برای تهیه بیمه تکمیلی، داشتن بیمه‌ پایه (تامین اجتماعی، حوادث درمانی، خدمات درمانی نیروهای مسلح و سلامت ایرانیان) در اکثر شرکت‌های بیمه الزامی بوده ‌است. اما در حال حاضر بعضی از شرکت‌های بیمه از جمله بیمه سامان، برای رفاه حال متقاضیان بیمه تکمیلی خود، اجباری بودن داشتن بیمه‌ پایه را حذف کرده‌اند. بنابراین در صورتی که خریدار بیمه تکمیلی، بیمه‌ پایه نداشته‌ باشد، تنها ۱۸ درصد به مبلغ حق‌ بیمه او افزوده خواهد شد و تغییر دیگری در بیمه ‌نامه تکمیلی او به علت نداشتن بیمه‌ پایه رخ نخواهد داد.

شرایط سنی بیمه تکمیلی سامان

بازه‌ سنی بیمه تکمیلی خانواده سامان از آغاز تولد تا ۷۰ سالگی می‌باشد و بر اساس قوانین موجود افراد بالای ۷۰ سال امکان خرید بیمه تکمیلی درمان سامان را نخواهند داشت. لازم به ذکر است درصد اضافه نرخ سنی در جدول حق بیمه اصلی سالانه (جدول شماره1) اعمال شده است و اعداد زیر تنها جهت ثبت در سیستم فناوران می‌باشد.

IMG 20200819 110616

روش‌های پرداخت حق ‌بیمه‌ تکمیلی

شایان ذکر است که حق ‌بیمه تکمیلی به صورت سالیانه و براساس سن بیمه‌گزار تعیین می‌شود و بیمه‌گزار می‌تواند به یکی از دو روش نقدی و یا اقساطی حق‌بیمه خود را پرداخت نماید. پرداخت حق ‌بیمه به روش نقدی، شامل ۱۰ درصد تخفیف خواهد شد و درصورتی که بیمه‌گزار مایل به پرداخت حق ‌بیمه خود به صورت اقساطی باشد، در ابتدا باید ۳۰ درصد آن ‌را به عنوان پیش‌ پرداخت بپردازد و مابقی را در 6 فقره چک متوالی (یک ماهه) پرداخت کند.

«بیمه کرونا» در بیمه درمانی سامان

بیمه سامان به عنوان حامی سلامت جامعه و مردم در شرایط کنونی بحران کرونا وظیفه خود می‌داند که همراه هم‌میهنان عزیز باشد تا بتواند سهم کوچکی از کاهش این نگرانی داشته باشد. به همین دلیل این شرکت اقدام به ایجاد بیمه درمان ویژه کرونا با نام «بیمه کرونا»، متناسب با دغدغه کنونی مردم ایران کرده تا بتواند از فشار روحی و مالی این بحران برای هم‌وطنان عزیز بکاهد. از مزایای این بیمه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرداخت غرامت بستری به ازای هر روز بازماندن از کار به مدت یک ماه تا سقف روزانه ۳00 هزار تومان
  • پرداخت هزینه بستری بیمارستانی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا تا سقف ۲0 میلیون تومان
  • پرداخت سرمایه فوت به بازماندگان تا سقف ۲00 میلیون تومان
  • امکان خرید از طریق نمایندگان بیمه سامان و خرید آنلاین، بدون نیاز به مراجعه حضوری

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.