کد مطلب: ۱۲۰۱۵۹

آغاز تخریب طبقه هفتم پاساژ علاالدین

آغاز تخریب طبقه هفتم پاساژ علاالدین

معاون شهردار تهران که به عنوان شهردار به همراه نادر شکری مدیرکل تدوین قوانین و امور شورا از روند اجرای رای کمیسیون ماده صد در خصوص طبقه غیر مجاز ساخته شده در مجتمع تجاری علاالدین بازدید می نمود. آخرین اقدامات صورت گرفته در این خصوص را تشریح کرد. به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی،

معاون شهردار تهران که به عنوان شهردار به همراه نادر شکری مدیرکل تدوین قوانین و امور شورا از روند اجرای رای کمیسیون ماده صد در خصوص طبقه غیر مجاز ساخته شده در مجتمع تجاری علاالدین بازدید می نمود.
آخرین اقدامات صورت گرفته در این خصوص را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا، ناصر امانی اعلام کرد مدیریت شهری تلاش مضاعف داشته است تا ضمن اجرای کامل و دقیق رای کمیسیون ماده صد، مزاحمت و خدشه ای به فعالیتهای مغازه ها و واحدهای تجاری مجاز سایر طبقات و مردمی که در حال تردد در آن می باشند وارد نشود. وی افزود با در اولویت قرار دادن موضوع ایمنی شهروندان و با بهره گیری از مشاوره کارشناسان، اجرای کار با رعایت دقیق اصول و استانداردهای ایمنی (HSE) آغاز گردید.
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: پس از نصب داربست روی پیاده روهای ضلع شمالی و شرقی ساختمان محیط ایمن برای تردد شهروندان مهیا گردید و سپس داربست و حصار کارگاهی در طبقه هفتم نیز نصب شد، پس از ایمن سازی تردد، اجرای رای کمیسیون ماده صد با جمع آوری کامل پارتیشن ها و دیوارهای مغازه های واقع در طبقه هفتم و ادامه پیدا کرد و سپس درب ها و کرکره های مغازه ها جمع آوری و به بیرون از ساختمان منتقل گردیده است.
معاون شهردار تهران گفت: در ادامه عملیات تخریب، سقف های کاذب و تاسیسات الکترونیکی و مکانیکی موجود در آن جمع آوری و به بیرون از ساختمان منتقل شد.
ناصر امانی ادامه داد: در حال حاضر تنها تمام قسمت های طبقه غیر مجاز به جز ستونها و سقف جمع اوری و به بیرون از ساختمان منتقل گردیده است و در حال حاضر اجرای ایزوگام و عایق کاری کف طبقه هفتم که پس از عملیات تخریب سقف مجموعه خواهد بود، در حال اجرا می باشد که پس از عایق کاری و کروم بندی تخریب سقف و ستونها با رعایت کلیه الزامات و استاندارهای ایمنی انجام خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.