کد مطلب: ۷۶۴۱۸

تخفیف ویژه قطاربرای دانشجویان یک دانشگاه دولتی

در راستای ارایه‌ تسهیلات و تخفیفات در قیمت بلیت قطار، شرکت رجا تخفیفات ویژه‌یی برای دانشجویان دانشگاه دولتی زنجان در نظر گرفته است. به گزارش روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء اعلام کرد: طی مذاکرات و تفاهم صورت گرفته با دانشگاه دولتی زنجان، در دو نیمسال اول و دوم سال تحصیلی 95 و 96 دانشجویان

در راستای ارایه‌ تسهیلات و تخفیفات در قیمت بلیت قطار، شرکت رجا تخفیفات ویژه‌یی برای دانشجویان دانشگاه دولتی زنجان در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء اعلام کرد: طی مذاکرات و تفاهم صورت گرفته با دانشگاه دولتی زنجان، در دو نیمسال اول و دوم سال تحصیلی 95 و 96 دانشجویان این دانشگاه می‌توانند از تخفیف 30 درصدی بهای بلیت قطارهای رجا برای تردد استفاده کنند.

این تخفیفات بر اساس لیست اسامی تأیید و ارسال شده دانشجویان از سوی دانشگاه در قطارهای تهران- زنجان و تهران- میانه شرکت رجا به صورت رفت و برگشت اعمال می‌شود.

تخفیفات یاد شده بدون هیچ محدودیتی در روش تهیه بلیت و با خرید از همه کانال‌های فروش شرکت رجا (اینترنت- نمایندگی‌های فروش- اپلیکیشن تلفن همراه و مرکز فروش تلفنی 1539) به دانشجویان معرفی شده از سوی دانشگاه دولتی زنجان تعلق می گیرد.

دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند از طریق تلفن 88347027 با این شرکت هماهنگی لازم را به عمل آورند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.