کد مطلب: ۵۷۶۵۹۲

آخرین اخبار از محدودیت‌ها و جریمه‌های کرونایی تردد 

آخرین اخبار از محدودیت‌ها و جریمه‌های کرونایی تردد 

به گفته دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا، اجرای طرح هوشمند محدودیت‌های کرونایی ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسین قاسمی، در تشریح ادامه محدودیت‌های تردد بین شهرهای قرمز کرونایی گفت: در حال حاضر کماکان طرح هوشمند محدودیت‌ها استمرار داشته به این نحو که تردد خودروهای با پلاک بومی شهرهای قرمز و نارنجی در سایر شهرها و همچنین محدودیت تردد پلاک‌های غیربومی در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال خواهد شد.

وی افزود: بی‌تردید این محدودیت تا زمان تغییر وضعیت این شهرها ادامه دارد و تغییر وضعیت و رنگبندی شهرها نیز توسط وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: ورود و خروج به هر یک از شهرهای ممنوعه به ترتیب یک میلیون (برای شهرهای قرمز) و ۵۰۰ هزار تومان (برای شهرهای نارنجی) جریمه خواهد داشت و طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های اعمال شده برای تعطیلات اخیر تا پنجم شهریور صرفا برای بازه زمانی دو هفته‌ای بوده و پس از این تاریخ نیز تمدید نشد، تصریح کرد: طرح فیزیکی ممنوعیت ترددها که از سوی ستادملی مقابله با کرونا از ۲۴ مرداد تا پنجم شهریور اعلام شده بود و به صورت فیزیکی و سیستمی اجرا می‌شد، به اتمام رسیده است. به این ترتیب افرادی که به صورت موردی و استثنا کارهای حقوقی و یا موارد دیگری شامل حال آنها می‌شوند بنا به ضرورت با دریافت مجوز می‌توانند تردد داشته باشند. در حقیقت شهروندان می‌توانند با ارائه اسناد به فرمانداری‌ها برای امور ضروری مجوز تردد دریافت کنند.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار حوزه حمل و نقل را در صفحه حمل‌ونقل تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کرونا فقط تو ماشین شخصی و ۱۰شب تا۳صبح هستش عزیزان نگران نباشید

  • ناشناس

    بنده با داشتن ابلاغیه دادگاه نشتارود از ورودی آزادگان با ارائه ابلا غیه به ماموران راهور به سمت چالوس نشتارود حرکت کردم ورودی تونل کندوان ماموران پلیس راه ابلاغیه دادگاه را قبول نکردن حکم شد یا برگردین با تاکسی ویا اتوبوس بیایید ویا جریمه بشوید. جریمه کردن

  • ناشناس

    مردم همیشه در صحنه برای خروج از منع تردد پیش بسوی اتوبوس خریدن شعار ما هر خانواده ایرانی یک اتوبوس

  • ناشناس

    فقط باید گفت براتون متاسفم

  • ناشناس

    اتوبوس چهل نفره کرونا نمیگیرد ولی در ماشین شخصی وبا خوانواده خودتان‌ که همیشه با هم هستید کرونا میگیرید. فقط فکر خالی کردن جیب مردم هستند وگرنه این جه قرنطینه مسخره ایی هست.

    • ناشناس

      دورست و حق گفتی دولت فقط به فکر خودش جریمه کن

  • ناشناس

    دولت فقط هدفش تحت فشارقراردادن مردم عادی است چرا قطارمسافربری.هواپیما .اتوبوس.مترو.کاری ندارد.هف آنها خالی کردن جیب مردم است .والله

    • ناشناس

      اره چرا به اونها کاری نداره

  • بی نام

    اگه محدودیت وجود داشت،پس این همه مسافر تو شمال چیکار میکنن…
    خدایی کدوم کارتون رو درست انجام دادید،که این یکی درست باشه…
    فقط نون دونی شد،برا یه عده….

    • ناشناس

      دولت فقط به فکر خودش جریمه کن پول در بیار

  • غلام حسینم

    سلام انسان اگه سفر خودش رعایت میکنه اگه اینطور باشه نباید هیچ وقت سفر کرد همه ادم واسی مسافرت خوش گذارنی نمیرند سفر واسی کار دارند میرند اگه بخوایم کرونا درشهر های تهران ابی شه هیچ وقت نمیشه مگر اینکه کرونا تو ایران تمام شه اون ده سال دیگه تمام میشه کلا حمتا مردم عقل ندارن دوست دارند کرونا بیگرند شما ها چرا ممنوع تردد می زارید هزار بار این کار بکنید فایده نداره من اگه بخوام کار داشت باشم میرم شمال میام

  • ناشناس

    فردا18شهریورجاده مشهدبه تربت حیدریه بازاست؟

  • ناشناس

    لطفاً پلیس راه ها را ببندید تا آدم بدون تردد نکنه