کد مطلب: ۶۷۸۹۶۷

ترافیک سنگین خودرو در جاده کندوان

ترافیک سنگین خودرو در جاده کندوان

ترافیک خودرو در جاده کندوان حدفاصل ولی آباد تا سیاه بیشه و کندوان تا نسا سنگین گزارش شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در جاده کندوان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان ناب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اظهار کرد: ترافیک خودرو در جاده کندوان حدفاصل ولی آباد تا سیاه بیشه و کندوان تا نسا سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است، اظهار کرد: در محورهای هراز، فیروزکوه و آزاد راه تهران شمال تردد خودروها عادی و روان در حال انجام است.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

جاده‌های مازندران از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۵ تیر ماه زیر بار محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه شامل تعطیلات پایان هفته و عید قربان رفت.

طبق این برنامه تردد موتور سیکلت که از ساعت ۱۲ ظهر دیروز در محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه ممنوع شده بود تا ساعت ۶ بامداد روز دوشنبه ۲۰ تیر ماه ادامه دارد و در این مدت تنها موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی می توانند در این مسیرها تردد داشته باشند.

سایر محدودیت‌های ترافیکی سه محور اصلی مازندران منتهی به پایتخت هم به شرح زیر اعلام شده است :

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۶ تا ۱۸ تیرماه جاری از مرزنآباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۹ و ۲۰ تیرماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ تیرماه جاری از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء بصورت یکطرفه خواهد بود.

در صورت افزایش حجم تردد و گنجایش نداشتن سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می شود.

تردد تمام تریلرها کماکان در محور هراز ممنوع است و تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۵ تیرماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه ، جمعه ، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه مورخ‌های ۱۶ تا ۲۰ تیرماه جاری از محور هراز است.

محور فیروزکوه :

تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ تیرماه از محور تهران،

فیروزکوه قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه مورخ‌های ۱۸ و ۱۹ تیرماه جاری از محور تهران، فیروزکوه و قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر آن محورهای کوهستانی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.