کد مطلب: ۲۲۴۸۱۸

ترافیک پرحجم در ۶ محور مواصلاتی کشور

ترافیک پرحجم در ۶ محور مواصلاتی کشور

پلیس راهور ناجا در یازدهمین روز فروردین‌ماه ۹۷ از ترافیک پرحجم در ۶ محور مواصلاتی کشور گزارش داد.

پلیس راه راهور نیروی انتظامی روز شنبه اعلام کرد: وضعیت ترافیکی مسیر شمال به جنوب محور هراز (از پارک جنگلی آمل تا نارنجستان) سنگین است و محدوده‌های تونل تکاور، لاسم و منظریه، هر دو مسیر رفت و برگشت، پرحجم گزارش شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در این گزارش آمده است: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های مرزن آباد تا دزبن، هزارچم، پل زنگوله، تونل کندوان، پیچ سرهنگ، سه راهی دیزین، تونل شماره ۷، تونل شماره ۵ و سد کرج، سنگین و طول محور پرحجم است.

ترافیک در مسیر جنوب به شمال محدوده‌های آدران، سدکرج، سه راهی دیزین و دهانه جنوبی تونل کندوان نیز نیمه سنگین و طول محور پرحجم گزارش شده است.

پلیس همچنین ترافیک در طول هر دو مسیر (رفت و برگشت) محور فیروزکوه را پرحجم گزارش داد.

بر اساس این گزارش، ترافیک در استان گیلان (هر دو مسیر رفت و برگشت محورهای لوشان،منجیل و رودبار) و نیز طول هر دو مسیر (رفت و برگشت) آزادراه‌های «تهران-کرج» و «کرج-قزوین» پرحجم گزارش شده است.

استان خراسان رضوی (آزادراه ملک آباد به مشهد و «قوچان-مشهد» و «تربت حیدریه-مشهد») نیز از جمله نقاطی است که پلیس ترافیک آن را پرحجم گزارش داده است اما سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

باران و مه‌گرفتگی

پلیس در گزارش امروز خود به بارش باران و مه گرفتگی هم اشاره کرد.

در این گزارش آمده است: در اکثر محورهای استان مازندران و محور «علی آباد - آزادشهر» در گلستان شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود. همچنین در محور فیروزکوه در محدوده «گدوک» مه‌گرفتکی و کاهش دید گزارش شده است.

منبع: پایگاه خبری پلیس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.