کد مطلب: ۶۱۵۷۲۸

تسهیلات ویژه برای سربازان دارای گواهینامه مهارت آموزی

تسهیلات ویژه برای سربازان دارای گواهینامه مهارت آموزی

رئیس سازمان وظیفه عمومی انتظامی کشور گفت: در صورت تایید طرح سربازان منقضی خدمت سال ۹۷ به بعد می‌توانند از تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تقی مهری گفت: سربازان منقضی خدمت سال ۹۷ به بعد که دارای گواهینامه مهارت آموزی هستند، در صورت تایید طرح آنان توسط مراجع مربوطه، می‌توانند از تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند.

به نقل از سایت ناجا، رئیس سازمان وظیفه عمومی انتظامی کشور می گوید سربازان ماهر منقضی خدمت ساکن تهران برای بهره مندی از تسهیلات فوق می‌توانند فرم مربوطه را دریافت و پس از تکمیل آن در روز‌های سه شنبه هر هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر به دبیرخانه کارگروه تهران مستقر در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

نشانی دبیرخانه خیابان سهروردی شمالی بالاتر از خیابان شهید بهشتی خیابان هویزه غربی نبش خیابان مرغاب است، همچنین متقاضیان در صورت هرگونه ابهام می‌توانند با شماره ۸۸۷۴۲۹۴۱ تماس بگیرند.

سربازان منقضی خدمت ساکن حومه تهران به معاونت‌های وظیفه عمومی واقع در شهرستان‌های ورامین و شهریار و متقاضیان سایر استان‌های کشور برای بهره مندی از تسهیلات فوق به معاونت وظیفه عمومی استان و یا استانداری مراجعه کنند.

سربازان منقضی خدمت سال‌های ۹۶ و قبل از آن نیز در اولویت دریافت تسهیلات مشاغل خانگی قرار می‌گیرند و با ثبت نام در سامانه مشاغل خانگی و تکمیل فرم مربوطه، می‌توانند از تسهیلات مشاغل خانگی بهره‌مند شوند و ۱۰ روز پس از ثبت نام می‌توانند با ارائه کد رهگیری در سامانه مشاغل خانگی از روند کار مطلع شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.