خبر مهم:

کد مطلب: ۶۱۵۴۰۶

تصادف در محور بهبهان _ رامهرمز (فیلم)/ ۵ فوتی و ۴۱ مصدوم

تصادف در محور بهبهان _ رامهرمز (فیلم)/ ۵ فوتی و ۴۱ مصدوم

تصادف زنجیره‌ای بیش از ۵۰ خودرو در محور بهبهان –رامهرمز پنج فوتی و ۴۱ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کشته شدن پنج نفر تاکنون بر اثر تصادف زنجیره‌ای بیش از ۵۰ خودرو در محور بهبهان -رامهرمز خبر داد.

عارف شرهانی گفت: صبح امروز (۲۰ دی‌ماه) در تماس با سامانه ۱۱۵ خبر تصادف زنجیره‌ای بیش از ۵۰ خودرو در محور بهبهان -رامهرمز روبه‌روی روستای دودانگه بهبهان اطلاع‌رسانی شد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه این حادثه به علت مه‌آلودگی رخ داده است، گفت: عملیات امدادرسانی توسط اورژانس بهبهان در حال انجام است و نیروهای اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در حال آماده‌باش هستند. خبرها حاکی از آتش‌سوزی شدید و مجروحیت سرنشینان خودروها است.

افزایش تعدادی فوتی‌ها

عارف شرهانی مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تصادف زنجیره‌ای امروز اظهار گفت: بر اساس آخرین اطلاعات در این حادثه پنج نفر کشته و ۴۱ نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه مصدومان پنج زن و ۳۶ نفر مرد بوده‌اند، یادآور شد: تا این لحظه ۱۰ نفر از مصدومان از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: پس از کسب اطلاع از این حادثه، سه تیم عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر از شهرستان بهبهان به منطقه اعزام شده‌اند که با همکاری عوامل سایر دستگاه‌های امدادرسان مشغول ارائه خدمات پیش بیمارستانی و امدادی هستند.

حریق ۳ خودرو در تصادف زنجیره‌ای بهبهان

سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص جزئیات تصادف زنجیره‌ای صبح امروز در بهبهان گفت: حدود ساعت ۷:۴۰ امروز (۲۰ دی‌ماه) خبر تصادف در کیلومتر ۱۰ محور بهبهان - اهواز، اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: این حادثه در دو لاین مخالف رخ داده است؛ در یک لاین ۹ خودرو با هم برخورد کرده‌اند که تصادف این خودروها خسارتی بود.

دولتشاهی ادامه داد: در لاین مخالف در فاصله حدود ۲۰۰ متری، حدود ۵۰ خودرو با هم تصادف کرده‌اند که در پی این حادثه سه دستگاه خودرو دچار حریق شدند و در یکی از این خودروها یک خانواده سه نفره و یکی از سرنشینان یکی دیگر از خودروها در صحنه فوت کردند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: تاکنون چهار نفر در صحنه فوت کرده‌اند. نیروهای اورژانس و هلال احمر نیز مصدومان را به بیمارستان‌ها اعزام کردند بنابراین فعلا آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست و در حال بررسی این موضوع هستیم اما بر اساس گزارش‌های اولیه تاکنون حال مصدومان خوب اعلام شده است.

وی که در یک بخش خبری تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: این حادثه به دلیل عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی رخ داده است اما علت اصلی حادثه در دست بررسی است.

آخرین اخبار سیاسی و اجتماعی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علیرضا

    یکی بگه خودرو چی بوده ؟ اگر از خودروهای چینی بوده حتما ترمز خالی کرده همانند تصادف‌های بیشماری که قبلا رخ داده . اگر اینطور باشه لعنت بر وارد کننده اش

    • ناشناس

      خودرو چینی نبوده
      همش درپید ایرانی بوده .