کد مطلب: ۵۶۸۹۱۱

تصفیه هوا با روش یون منفی یا فیلتر؟

تصفیه هوا با روش یون منفی یا فیلتر؟

تصفیه هوا با یون منفی جدیدترین شیوه پالایش هواست. روشی مفید و بی‌ضرر برای حذف عوامل زائد که با روشی متفاوت و برتر نسبت به شیوه‌های قدیمی، به تولید هوای سالم منجر می‌شود.

تصفیه هوا با یون منفی جدیدترین شیوه پالایش هواست. روشی مفید و بی‌ضرر برای حذف عوامل زائد که با روشی متفاوت و برتر نسبت به شیوه‌های قدیمی، به تولید هوای سالم منجر می‌شود. دستگاه ویژه این کار هم‌چنین با بمباران و نابودی عوامل مضر برای بدن یعنی یون‌های مثبت و تبدیل آنها به یون منفی، سلامتی و شادابی را به سیستم تنفسی و پوست هدیه می‌کند.

بررسی این روش و آمار موجود نشان داده که کاربرد دستگاه مخصوص آن برای عموم و در فضاهای گوناگون بسیار آسان بوده و موجب اقبال عمومی شده است.

در این مطلب می‌خوانیم:

  • لزوم تنفس هوای سالم!
  • از تصفیه هوا با یون منفی چه می‌دانیم؟
  • فواید یون منفی برای بدن چیست؟
  • دستگاه تصفیه هوا شمیم و مزایای اقتصادی…
  • در پایان…، شمیم برای همه!

در مطالعه این مطلب با ما همراه شوید.

تصفیه هوا با یون منفی: زندگی سالم با هوای سالم!

هوا اصلی‌ترین عنصر حیاتی برای موجودات زنده است. گازهای موجود در این ماده سیال، هر یک به‌نوعی با ترکیبات بدن در ارتباطند و مکانیسم‌های فعال در آن را به‌نوعی کنترل می‌کنند.

هنگامی که مواد ‌زائد و آلاینده‌ها به این محلول گازی اضافه می‌شوند، اختلالات جدی در تنفس پیش آمده و تاثیرات منفی زیادی بر بدن به‌جا می‌گذارد. بیشترین تاثیر منفی در این بازه بر سیستم تنفسی وارد می‌شود که با آسیب به بخش‌های مختلف بدن همراه است.

آلودگی هوای شهرهای بزرگ نمونه کامل و گویایی از این اختلال است. ترکیبی از دوده و آلاینده‌های ناشی از سوخت و ساز مواد فسیلی، مواد حساسیت‌زا و دیگر ذرات مضر موجود در هوای آلوده شهرها این روزها تنفس را برای گروه‌های سنی مختلف، مشکل کرده است.

با وجود دستگاه‌های تهویه و تصفیه کننده‌های نسل قدیم، متاسفانه این مشکلات کماکان پابرجاست و به‌دلیل نقصان عملکرد در این نوع ملزومات، نمی‌توان انتظار تصفیه کامل هوا را از آنها داشت.

خوشبختانه ابداع و تولید دستگاه تصفیه هوا شمیم، امیدهای تازه‌ای برای داشتن یک تنفس سالم فراهم آورده است.

در ادامه مطلب، شما را با مکانیسم متفاوت تصفیه هوا با یون منفی توسط این دستگاه جدید آشنا می‌کنیم. هم‌چنین از مزایای کاربردی آن برایتان خواهیم گفت.

با ما همراه بمانید.

یک نفس راحت با دستگاه تصفیه هوا شمیم…

IMG 20210804 134009 آلودگی در هر شکل آن برای زندگی و سلامت انسان مضر است. از آلودگی آب و صدا و حتی آلودگی‌های نوری هر یک به‌نوعی به بدن آسیب می‌رسانند.

اما هنگامی که پای تنفس در میان باشد، با هر نفس، آسیب جدی‌تر می‌شود.

این روزها و با شیوع و همه‌گیری کرونا ویروس، خطر این آسیب‌ها جدی‌تر شده و دامنگیر گروه بیشتری شده است!

خوشبختانه وجود دستگاه‌های تصفیه کننده هوا با سیستم‌های نوین توانسته کمک خوبی به رفع این مشکل کند. این دستگاه با مکانیسمی کاملا متفاوت عوامل آلودگی را که به‌شکل یون‌های مثبت وجود دارند بمباران کرده و از بین می‌برند. جالب اینکه این مرحله از یونیزاسیون با تبدیل این مواد به یون‌های منفی یا مفید، علاوه بر رفع مواد مضر، نسبت به تولید مواد مفید برای بدن هم اقدام می‌کند!

با تولید یون‌های منفی، فواید زیادی نصیب بدن و سیستم تنفسی می‌شود که در بخش دیگری از مطلب به آن خواهیم پرداخت.

شمیم را بدون فیلتر به کار می‌برید!

در اینجا لازم می‌دانیم از یک فایده دیگر این دستگاه یاد کنیم که عمومیت بیشتری به کاربرد آن داده است.

این مورد، بی‌نیازی دستگاه تصفیه هوا با یون منفی به فیلتر است! موردی که استفاده از آن را از محدودیت خارج کرده و هزینه‌های جانبی را کم می‌کند.

حذف فیلتر در این دستگاه که به‌دلیل روش متفاوت پالایش هوا در این دستگاه شکل گرفته ابداعی تازه در این زمینه است. در نمونه‌های کلاسیک دستگاه‌های تصفیه هوا، با مشکلاتی در فیلترها روبرو بودیم که از تخریب و عملکرد ناقص تا هزینه‌های جانبی گسترش داشت. ضمن اینکه هیچ یک از این فیلترها قادر نبود کلیه عوامل آلاینده را به‌طور کامل از چرخه گردش هوا خارج و زمینه تنفس کامل و سالم را فراهم کند.

در هر یک از این نمونه‌ها، ‌فیلتراسیون بخشی از مواد در عمل امکان‌پذیر نبود.

با مکانیسم متفاوتی که در روش تصفیه هوا با یون منفی به‌کار گرفته شده، فارغ از کاربرد فیلتر ضمن صرفه‌جویی کلی در هزینه‌ها، از حذف همه عوامل آلودگی هم اطمینان می‌یابیم. به این ترتیب خواهیم توانست تنفسی سالم، عمیق و آسوده را تجربه کنیم.

۷ فایده یون های منفی برای بدن!

یون‌های منفی، عملکردهای مثبت زیادی در بدن دارند! این عوامل برخلاف نامشان، بسیار مثبت و مفید بوده و روند اکسیداسیون بین سلولی را در بدن کنترل می‌کنند.

از میان فواید بسیار آنها به ۷ مورد مهم اشاره می‌کنیم:

  • کاهش اضطراب به‌دلیل کنترل میزان هورمون سروتونین در بدن
  • بهبود تنفس با بهبود عملکرد ریه‌ها
  • افزایش فعالیت ضدمیکروبی گلبول‌های سفید در حذف باکتری‌های مضر
  • کاهش و تنظیم فشار خون، بهبود سیستم گردش خون و افزایش سوخت و ساز چربی‌ها
  • کاهش علائم کسالت و افسردگی و ایجاد زمینه نشاط و تندرستی
  • بهبود کیفیت تنفس پوست و ایجاد طروات و تازگی در آن همراه با پیشگیری از پیری زودرس پوست
  • بهبود الگوی خواب به‌دلیل تنفس آسان و سالم

همه این موارد در کنار مکانیسم آسان و عملی کارکرد این دستگاه مدرن باعث شده امروزه این سیستم، به‌عنوان بهترین سیستم تصفیه هوا در محافل علمی شناخته شده و به کار گرفته شود.

کاربردی بودن این وسیله در مکان‌های مختلف، از منزل تا ادارات و از مجموعه‌های اقامتی تا همه مکان‌هایی که جمعی در آن حاضرند، تنفسی سالم و مطمئن را مهیا می‌کند.

IMG 20210804 134040

و در پایان…، شمیم، از تولید دستگاه تصفیه تا رضایت کاربران!

ابداع یک دستگاه و رساندن آن به تولید و عرضه عمومی آن پروسه بلند مدت و پیچیده‌ای است. موفقیت در این تولید، بیش از آنکه به جنبه اقتصادی آن بستگی داشته باشد، به رضایت‌مندی عمومی و بازخورد مثبتی بستگی دارد که از مصرف کنندگان خود می‌گیرد.

روال کار در تصفیه هوا با یون منفی توسط دستگاه تصفیه هوا شمیم هم این مراحل را طی کرده است. از تحقیقات صورت گرفته، مراحل آمارگیری، پیشنهادات و بررسی آنها تا مراحل میانی و پایانی کار و در انتها تولید این محصول، در همه مراحل گام‌های سنگینی برداشته شده که بی‌شک، بدون وجود انرژی ناشی از بازخورد عمومی مثبت، امکان‌پذیر نبوده است.

امروزه و به مدد این همه، دستگاه تصفیه هوا شمیم در اختیار عموم قرار دارد تا با استفاده از آن تنفسی سالم‌تر را تجربه کنند. از مکانیسم جالب و در عین حال مفید عملکرد این دستگاه تا قیمت مناسب و امکان استفاده عمومی از آن، همه چیز فراهم شده تا بهترین‌ها در اختیار هم‌وطنان قرار گیرد.

IMG 20210804 140350

شمیم، بی‌نیاز از کاربرد و تعویض فیلتر، کاربرد آسانی دارد که از مشکلات نمونه‌های قدیمی فارغ است.

به‌علاوه، با روش تصفیه هوا با یون منفی، فواید زیادی نصیب بدن می‌شود که به سلامتی سیستم‌های مختلف از گردش خون تا تنفس و پوست کمک زیادی می‌کند.

این مجموعه را در فضای مجازی با آدرس اینترنتی https://shamimaec.com/ جستجو کنید و بیابید.

با شمیم، بهتر نفس بکشیم و فارغ از مشکلات میکروبی، باکتریایی و ویروسی، آسوده‌تر زندگی کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    عالیه دم سازندش گرم.

  • ناشناس

    یون منفی متاسفانه سرطان زاست که اکثرا سازندگان این را پنهان میکنند .

    • فرهاد

      اوزون سرطان زاست یون منفی خاصیت درمانی خیلی زیادی داره
      وقتی نمیدونیم نظر ندیم!!

  • ناشناس

    من‌دستگاه تصفیه هوا با مکانیسم یونیزه دارم واقعا تاثیرشو دوساله هرروز میبینم.ازن ساز‌هم داره که ازن سازش رو وقتی باید روشن کنی که خونه نیستی که میکروب و باکتری هارو بکشه.ولی یون ساز هیچ خطری نداره وقتی کسی اطلاع نداره نظر نده

  • بیتا

    یون منفی هم در واکنش با مولکول های بخار آب موجود در هوا مولکول اوزون تولید میکنه و میگن سرطان زا هستش و برای ریه و مجاری تنفسی مضر هست ، بهترین دستگاه تصفیه هوا باید فیلتر هپا و کربن فعال داشته باشه که هر ساله هم فیلترش تعویض بشه