کد مطلب: ۴۳۲۱۱۸

کدام دانشگاه‌های ایران امروز تعطیل است؟

کدام دانشگاه‌های ایران امروز تعطیل است؟

مراکز آموزشی و دانشگاه‌های کشور به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا در 10 استان کشور برای امروز یکشنبه چهارم اسفند ماه تعطیل اعلام شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس تصمیم وزارت بهداشت و شورای تامین استان‌ها مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها در 10 استان کشور تعطیل شدند.

تعطیلی تمام دانشگاه‌های قم

کلیه دانشگاه های شهر قم به علت شیوع ویروس کرونا یک هفته تعطیل شدند.

دانشگاه‌های اراک تا پایان هفته تعطیل شد

طبق مصوبه شورای تامین، علاوه بر دانشگاه‌ها و مدارس، باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌های آزاد و آموزشگاه‌های زبان هم تا پایان هفته جاری در اراک تعطیل خواهد بود.

تعططیلی تمام دوره‌های تحصیلی همدان

به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و اهتمام به سلامتی دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده های آنان و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تمامی مدارس دوره های تحصیلی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل شدند.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در استان البرز

معاون امور عمرانی استانداری البرز اعلام کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و توجه به سلامتی دانش آموزان و دانشجویان، فرهنگیان و خانواده های محترم و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان تمامی مدارس دوره های تحصیلی و دانشگاهی ، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان در ر روز یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

تعطیلی دانشگاه‌های استان کرمانشاه

كليه مدارس دوره های تحصیلی، مراکز آموزشی(صرفا کلاسهای آموزشی)، علمی آزاد و زبان، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر در سراسر استان كرمانشاه تعطیل است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در اطلاعیه ای اعلام کرد کلاس های درس این مرکز آموزشی دانشگاهی به مدت دو روز در روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته ( مصادف با چهارم و پنجم اسفند) تعطیل است.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مازندران، سمنان، مرکزی تعطیلی دانشجویان علوم پزشکی را اعلام کرده‌اند.

تعطیلی دانشگاه‌های استان قزوین

پیرو تصمیم ستاد پيشگيری ویروس کرونا در استان و به جهت حفظ سلامت جامعه دانشگاهی و پیشگیری های لازم از شیوع بیماری کرونا، فقط کلاس‌های آموزشی تمامی دانشگاه‌های استان قزوین (دولتی و غیرانتفاعی) تا شنبه دهم اسفند (1398/12/10) به مدت یک هفته تعطیل اعلام شد.
بدیهی است سایر فعالیت‌های دانشگاه به قوت خود باقی است.

همچنین تمامی مراسم و همایش‌های حوزه‌های مختلف دانشگاه تا اطلاع ثانوی لغو گردید.

تعطیلی دانشگاه‌ها در استان آذربایجان غربی

کلیه فعالیت‌های آموزشی دانشگاه ارومیه و همچنین دانشکده‌های فنی مهندسی خوی و مرکز آموزش عالی میاندواب از روز یکشنبه، چهارم اسفند ماه تا آخر هفته جاری تعطیل اعلام می گردد. هرگونه تصمیم گیری بعدی در انتهای هفته به آگاهی دانشگاهیان گرامی خواهد رسید.

کلاس‌های درس دانشگاه آزاد در ۱۰ استان تعطیل شد

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نیز اعلام کرد، کلاس های درس دانشگاه آزاد اسلامی در 10 استان کشور از جمله استان‌های تهران به دلیل پیشگیری از کرونا تا آخر هفته تعطیل است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فعالیت آموزشی و کلاس های درس جهت پیشگیری از کرونا واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان های تهران، البرز، قزوین، مرکزی، قم، همدان، اصفهان، گیلان، مازندران و گلستان تا آخر هفته تعطیل است.

رؤسای استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی توجه داشته باشند که فعالیت بخش‌های اداری این واحدهای دانشگاهی به گونه ای تنظیم شود که پاسخگوی مراجعه کنندگان باشند.

رؤسای استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از کارمندان آقا در بخش پاسخگویی و به صورت شیفتی استفاده کنند.

لازم به ذکر است فعالیت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دایر و برقرار است.

گفتنی است، تا به حال ۲۲ دانشگاه علوم پزشکی شامل دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهیدبهشتی، ایران، ارتش، بقیه الله،علوم بهزیستی و توانبخشی، البرز، همدان، قم، اراک، قزوین، مازندران، گیلان ، کرمان ، بابل، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، اردبیل، ساوه، سمنان و کاشان در پی شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند. شایان ذکر است واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد در استان های تهران، گیلان، مازندران، اصفهان، مرکزی، البرز، قزوین، قم و همدان نیز تا پایان هفته جاری تعطیل خواهند بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.