کد مطلب: ۷۴۹۴۵۸

ادارات البرز روز شنبه تعطیل شد/ تهران هم تعطیل می‌شود؟

ادارات البرز روز شنبه تعطیل شد/ تهران هم تعطیل می‌شود؟

استانداری البرز تمام ادارات و بانک‌های (به جز شعب کشیک) این استان را برای روز شنبه، 24 دی 1401، تعطیل اعلام کرد. آیا تهران هم تعطیل می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اعلام کانال اطلاع‌رسانی اخبار البرز در تلگرام درباره تعطیلی این استان در روز شنبه، 24 دی 1401، استانداری البرز تمام ادارات و بانک‌های این استان را فردا تعطیل اعلام کرد. هنوز تصمیمی درباره تعطیلی یا غیرحضوری‌شدن مدارس این استان اتخاذ نشده است.

همچنین از روز چهارشنبه اخباری در رابطه با تعطیلی تهران در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو منتشر و تکذیب شد. اخبار واصله حاکی از آن است که وزیر نفت به علت کمبود گاز در روزهای پیش رو در نامه‌ای به معاون اول رئیس دولت خواستار تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه شده است.

در رابطه با خبر تعطیلی تهران معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران به مهر اعلام کرد: تا چند ساعت دیگر در مورد تعطیلی و یا عدم تعطیلی دستگاه‌های اجرایی استان تهران تصمیم‌گیری می‌شود.

چرا احتمال تعطیلی بالاست؟

بر اساس این گزارش، تمام ادارات، نهادها و سازمان‌های اجرایی استان تهران با هدف مدیریت مصرف گاز پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ تعطیل شده بود و با توجه اعلام هواشناسی مبنی بر کاهش دما طی روزهای شنبه و یکشنبه گمانه‌زنی‌ها در خصوص تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه افزایش یافته است.

این در حالی است، که برخی از استان‌های کشور در روز شنبه تعطیل اعلام شده است.

اواسط هفته گذشته مصرف گاز در بخش خانگی از ۶۵۰ میلیون متر مکعب گذر کرد و در پایان هفته به ۷۰۰ متر مکعب رسید. این در حالی است که تولید روزانه گاز ۸۵۰ میلیون متر مکعب است.

برای اطلاع به‌روز از تعطیلی‌ها صفحه جامعه تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تهران شنبه تعطیل؟

  • ناشناس

    یعنی یه روز از حقوقمون کم شد.