کد مطلب: ۶۱۱۹۹۰

چه تغییرات اقتصادی در ماه‌های آینده رخ می‌دهد؟

چه تغییرات اقتصادی در ماه‌های آینده رخ می‌دهد؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تصمیماتی که گرفته شده در ماه‌های آینده وضعیت خیلی بهتری خواهیم داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به سخنرانی شب گذشته حجت‌الله عبدالملکی در مسجد جامع ابوذر که بر ترمیم شرایط نامساعد کنونی تاکید کرد این پرسش بوجود می‌آید که چه کسی جز خود متولیان مسئول این بهسازی است؟!

آن طور که ایسنا گزارش داده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته است: رئیس جمهور به ما دستور داده‌اند که وقت خود را صرف خدمت به مردم کنیم و به دنبال این که در گذشته چه اتفاقاتی افتاده، نباشیم.

عبدالملکی، خطاب به مردم حاضر در این مراسم گفت: دولت واقعا در شرایط سختی کار خود را شروع کرد.

وی افزود : رئیس‌جمهور مرتبا، نشست‌های اقتصادی را با وزرای مربوطه برگزار و گزارش‌های بیکاری، گرانی و معیشت مردم را از مسئولان دریافت و برای آن چاره اندیشی می‌کنند.

وی تصریح کرد: یقینا نتیجه این تلاش‌ها به زودی، خود را نشان خواهد داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تغییرات مدیریتی در دولت اشاره کرد و گفت: قطعا در انتخاب افراد دقت مضاعفی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مدیران کارآمد، فساد ستیز، انقلابی، پاک‌دست و مردمی با این پنج شرط به کار گرفته خواهند شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یادآور شد: همزمان رصد مسائل و مشکلات در سطوح مختلف انجام می‌شود، رئیس جمهور تاکنون نزدیک به ۱۳ سفر استانی داشته و در هر سفر تعدادی از وزرا، ایشان را همراهی می‌کنند.

عبدالملکی، هدف از این سفرها را بررسی مشکلات مردم از نزدیک عنوان کرد و گفت: یقینا این سفرها به آشنایی با مشکلات مردم و حل و رفع آنها منجر می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بنا داریم هر ماه به اتفاق معاونین و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یک مسجد را در تهران یا شهرستان‌ها برای حل مشکلات مردم انتخاب کرده و در آن حضور داشته باشیم و مشکلات را از نزدیک بررسی و رفع کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،معاونین، مدیران این وزارتخانه و روسای سازمان های تابعه، در دیداری صمیمانه با اهالی منطقه ۱۷ تهران(فلاح) در مسجد جامع ابوذر تهران، حضور یافت و تا پاسی از شب مشکلات و درخواست های مردمی را بررسی کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کاش حکومت انتخاباتی نداشتیم که هر چهار یا هشت سال به مردم وعده بهتر شدن اوضاع را بدهیم حکومت مطلقه دائمی این وعده را ندارد شما هم کاری نمی توانید انجام دهید مگر اینکه اول با دنیا دوست شوید

  • ناشناس

    اینهاهمش شعار و وعده سرخرمنه ما دلمون به وزیرجوان خوش که کمکی به معیشت بازنشسته ها بکنه ایشونم به جای افزایش حقوق‌ها قول کاهش تورم دادن که متاسفانه این کارنیازبه معجزه داره تورم ۴۳ ونیم درصدی رامرکزاماراعلام کردامشب

  • رضا

    نیازبه سفرهای استانی نیست شرایط مملکت خودش گویای همه بدبختی ملت هست جناب وزیر قول الکی هم ندین شرایط ازاین که هست بدترهم میشه هرموقع عمل کردین اونوقت اعتمادملتوبدست میارین جون مردم به لبشون رسیده؟؟؟لعنت خدا وپیغمبربه ظالم راستی مگه صدای ملت هم به جایی میرسه

  • مصطفی

    این آقایی ک گفته اشتغالزایی بوقلمون میخاد انجام بده . لطف کنه صبح با چند نمونه از بوقلمون‌هاش بیاد اداره تعاون تا ببینیم میتونیم چه خدمتی و کاری واسش انجام بدیم…

  • رضا

    چشمهاتون بازکنین کلیه مشکلات مردم می بینین چرااینقدرمردم عذاب میدن بسه دیگه جون مردم به لبشون رسیده

  • ناشناس

    فک کنم دیگه همه ی دنیا می‌دونن مردم مشکل دارن و اون مشکلات چیه
    مسئولین به جای حضور دربین اکثریت مردم باید سعی کنند برن دنبال اقلیت کاردان و اهل فن که مشکل حل شه الان آنقدر مشکلات بزرگ و واضح است که نیازی به حضور در محلات و در بین مردم نیست.

  • حیدر

    اونی که ۲۲ میلیون رای حداقل پشت سرش بود کاسبان تحریم نگذاشتند کاری بتونه انجام بده حالا شاید خدا کرد و کاسبها جیبشان پر از ثروت چنلا جنس انداختن به مردم شده باشه یکم بزارند این دولت و وزیر ش کاری کنه

  • ناشناس

    رییس جمهور فقط هزینه رودست بیت المال گذاشته از شروع دولت شما همه چی بشدت گرونترشده وهر روزداره گرونترمیشه ازخودرو خونه اسباب منزل تا قوت فقرا وعام مردم.بخداکه شما مال رفاه واقتصاد درست کردن نیستید.شماها درهمون دولت احمدی نژاد استارت همه نابسامانیها رازدید.روحانی هم ازشما نالایقتر.تا کی وکجا بایدجور ناکارامدی شماها بکشیم.

  • ناشناس

    همش تقصرها رو به گردن دولت قبلی می اندازن
    انگار دولت قبلی از خارج از کشور امده است
    و دولت همه کاره است
    بابا ۲۰ درصد مملکت دست دولته
    باعث این نابسامانی کل دستگاهها هستن
    اگه میخواهید اعتصاد درست شود باید با دنزا اشتی کنید
    راه دیگه ای نداره
    با این کسری بودجه و اقتصاد ویران نمیشود کاری کرد

  • ناشناس

    مشکلات مردم ایران ب جایی رسیده ک حتی بچه های دبستانی هم دیگه میدونن مشکلاتو،،دیگه واسه دیدن و فهمیدن مشکلات احتیاجی ب سفر استانی و رفتن ب مسجد نیست،مشکلات الان در حد نداشتن نان شب و نداشتن پول واسه اجاره کردن ی خونه 50مترین، شما فقط یخورده تورم و گرونیو بیشتر نکنید حتی نمیگیم کمشون کنید فقط روز ب روز بیشترش نکنید نمیخواد مشکلاتو حل کنید،حکایت ملت ایران دقیقا ضرب مثل ب مرگ بگیر ک ب تب راضی بشن شده ،کسی میگه برم ببینم مشکلی کم و کسری چیزی هست یا ن ک حداقل ها رو داشته باشن،مردم ایران دیگه ترس دارن ک ی وقت اکسیژنم روشون قطع نشه