کد مطلب: ۱۳۷۳۶۷

توضیح راهور درباره ساعت اتمام طرح ترافیک و زوج و فرد امروز

توضیح راهور درباره ساعت اتمام طرح ترافیک و زوج و فرد امروز

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که امروز طرح ترافیک زود و فرد همچون روزهای دیگر ماه مبارک رمضان ساعت 17 به پایان می‌رسد.

سرهنگ حسن عابدی درباره نحوه اجرای طر ح ترافیک در پایتخت در روز شنبه اظهار کرد:‌ در این روز طرح ترافیک همچون روزهای دیگر در ایام ماه رمضان بوده و از ساعت 6:30 آغاز و در ساعت 17 به پایان خواهد رسید.

سرهنگ عابدی اضافه کرد: با توجه به اینکه یکشنبه و دوشنبه این هفته تعطیل رسمی است، بدیهی است طرح ترافیک در این دو روز اجرا نخواهد شد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچمنین درباره محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در جاده تهران - قم اظهار کرد: محدودیت در این جاده تنها در مسیر جنوب به شمال و از ساعت 13 روز یک‌شنبه تا پایان مراسم آغاز خواهد شد و تردد در لاین شمال به جنوب ادامه خواهند داشت.

وی اضافه کرد: همچنین آن دسته از شهروندانی که قصد عزیمت به بهشت زهرا را دارند، می‌بایست از جاده قدیم قم و خیابان شهید رجایی برای حضور در بهشت زهرا (س) استفاد کنند.

به گفته عابدی: اتوبوس‌های زائران که از شهرهای مختلف وارد می‌شوند شامل این محدودیت نشده و می‌توانند از لاین جنوب به شمال تهران قم تردد کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.