کد مطلب: ۵۵۵۴۶۱

تیگو۸ پرو مدیران‌خودرو با چه امکاناتی می‌آید؟

تیگو۸ پرو مدیران‌خودرو با چه امکاناتی می‌آید؟

لوکس‌ترین محصول مدیران‌خودرو، تیگو۸ پرو پس از مدت‌ها انتظار بالاخره قرار است وارد بازار کشور گردد، و به زودی رونمایی این خودرو برای عرضه صورت خواهد گرفت.

لوکس‌ترین محصول مدیران‌خودرو، تیگو۸ پرو پس از مدت‌ها انتظار بالاخره قرار است وارد بازار کشور گردد، و به زودی در طی چند ماه آینده رونمایی این خودرو برای عرضه صورت خواهد گرفت.

به لحاظ فنی تیگو۸ پرو از یک موتور ۲ لیتری توربو به قدرت ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن در مترو گیربکس ۹ سرعته بهره می‌برد. همچنین یک موتور ۱٫۶ لیتری TGDI با قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن در متر که توان لازم را در اختیار این شاسی بلند ۷ نفره خانوادگی با طولی بیش از ۴٫۷ متر می‌باشد قرار می‌دهد.

مدیران‌خودرو تجربه موفقی را با عرضه تیگو۷ برای رقابت با کراس اوورهای کره‌ای آغاز کرد و به سرعت تیگو۷ به عنوان محصولی شناخته شده موقعیت خود را در بازار تثبیت نمود، حال تیگو۸ پرو به عنوان برادر بزرگتر از راه می‌رسد تا با شاسی بلندهای خانوادگی چون هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوت لندر و… به رقابت بپردازد.

تیگو۸ پرو به لحاظ رفاهی و ایمنی نیز آپشن‌های قابل توجهی دارد، رادار نقطه کور، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم ضد لغزش، کنترل در سربالایی و پائینی، ۶ عدد ایربگ (جلو- جانبی- پرده‌ای و… ) از جمله امکانات مهم ایمنی این خودرو می‌باشد.

به لحاظ رفاهی نیز این خودرو دارای امکاناتی چون سقف پاناروما، دوربین ۳۶۰ اچ‌دی (با کیفیت بسیار بالا)، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی و سیستم گرمایش می‌باشند، همچنین این خودرو دارای کول باکس و بازشدن برقی صندق عقب با حرکت پا می‌باشد که از تیگو۸ پرو یک شاسی بلند مجهز می‌سازد.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران‌خودرو برای لوکس‌ترین محصول خود گارانتی خاص و خدمات ویژه‌ای را در نظر خواهد گرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.