کد مطلب: ۵۹۴۵۶۶

تیگو۸ پرو مدیران‌خودرو به‌روزترین خودروی بازار کشور

تیگو۸ پرو مدیران‌خودرو به‌روزترین خودروی بازار کشور

تیگو۸ پرو خودرویی موفق است که با بهره گیری از طراحان و مهندسان بین‌المللی به خوبی نماینده ارتقاء و پیشرفت فوق‌العاده صنعت خودروسازی چین می‌باشد‌.

ش رکت مدیران‌خودرو مدت‌هاست که تبلیغات تیگو۸ پرو خود را با سر و صدای بسیار آغاز کرده، محصولی که توسط اکثر رسانه‌ها و برخی مشتریان هدف مورد تست و بررسی قرار گرفته و به نوعی توجه همگان را به خود جلب نموده است.

اما چرا تیگو۸ پرو مورد توجه عمومی قرار گرفته؟ بیش از ۳ سال است که واردات خودرو به کشور ممنوع گردیده و عملا آخرین نمونه‌های خودروهای وارداتی مدل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ می‌باشند و اکثر خودروهای مونتاژی نیز از تکنولوژی روز برخوردار نیستند و به یکباره خبر عرضه خودرویی اعلام می‌گردد که هم به لحاظ طراحی و مهندسی و هم آپشن‌های رفاهی و ایمنی در بالاترین و به‌روزترین سطح ممکن قرار دارد و حتی از کلیه خودروهای وارداتی هم سطح خود نیز مجهزتر می‌باشد.

تیگو۸ پرو خودرویی موفق است که با بهره گیری از طراحان و مهندسان بین‌المللی به خوبی نماینده ارتقاء و پیشرفت فوق‌العاده صنعت خودروسازی چین می‌باشد‌. سال گذشته بیش از ۱۴۰ هزار دستگاه از این خودرو به فروش رسید که می‌توان گران‌ترین محصول شرکت چری را پرفروش‌ترین محصول آن نامید و این به درستی ارزش و توانمندی بالای این محصول را نشان می‌دهد. تیگو۸ پرو در بازارهای پر رقابت و شلوغی چون چین- روسیه -برزیل توانسته در رقابت با بزرگانی چون فورد ، شورلت ، فولکس واگن ، تویوتا ، نیسان ، هیوندای ، کیا و… بسیاری خودروهای مطرح دیگر فروش قابل قبول و جایگاه ویژه‌ای را بیابد.

به نوعی تیگو۸ پرو توانست برند شرکت سازنده خود را نیز به خوبی ارتقاء دهد و بیانگر ارتقاء برند چری در سطح بین‌المللی باشد.

اما چرا تیگو۸ قبل عرضه در بازار ایران مورد توجه قرار گرفته و در سایر بازارهای ذکر شده نیز تجربه موفقی داشته است.

به طور خلاصه نکات مهم و قابل توجه این خودرو را اشاره می‌کنیم.

طراحی بدنه کاملا جذاب علی‌الخصوص جلوپنجره خاص و خطوط حساب شده و متناسب که حس یک شاسی بلند لوکس و تنومند را به شما می‌دهد و از نمای کناری تا حدود زیادی شبیه به خودروی ولوو ایکس سی ۹۰ می‌باشد.

طراحی داخلی کاملا خاص ، منحصر به فرد با بزرگترین مانیتور ممکن ۲۴٫۶ اینچ که مشابه نسل جدید طراحی مرسدس بنز می‌باشد و به لحاظ طراحی داشبورد و کنسول تا حدودی شبیه به رنجرور می‌باشد.

SAVE 20211106 172116

کیفیت اجزاء داخلی بالا بوده و کاملا ملموس می‌باشد که شما با یک خودروی لوکس روبرو هستید که به جزئیات و کیفیت اهمیت ویژه‌ای داده شده است.

موتور ۱٫۶ TGDI با قدرت حدودی ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن در متر که جزو ۱۰ موتور برتر چین به لحاظ عملکرد و کارایی قرار گرفته است. و همراه با گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته از نوع تر طراحی شرکت گتراک آلمان بوده می‌تواند شتاب فوق العاده‌ای برای یک شاسی بلند سنگین فراهم می‌کند ( ۰ تا ۱۰۰ در حدود ۸ ثانیه)

کیفیت صندلی‌ها و ارگونومی داخل در کنار فضای جادار ۷ نفره به تیگو۸ پرو به عنوان یک شاسی بلند خانوادگی امتیاز ویژه‌ای می‌دهد، پشت سری دوتکه در کنار صندلی‌های لوکس و فوق‌العاده راحت حس یک خودروی بسیار لوکس را به سرنشینان و راننده می‌دهد.

اما بخش جذاب تکنولوژی ADAS می‌باشد که بر روی ایمنی خودرو تاثیر ویژه‌ای دارد و دارای آخرین استانداردهای روز ایمنی چون انواع رادارهای هوشمند، سیستم‌های هوشمند کمک رانندگی ، کروز کنترل تطبیقی، ویس کنترل و …… می‌باشد.

در کنار ایربگ‌های جلو ، جانبی ، پرده‌ای و انواع سیستم‌های کمکی ترمز و پایداری

امکانات رفاهی قابل توجه چون گرم کن و سردکن صندلی - حافظه صندلی راننده- کول باکس و شارژ وایرلس گوشی موبایل ، اسپیکر سونی و….

در مجموع می‌توان این‌گونه نتیجه گرفت که خودروی تیگو۸ پرو با انبوهی از امکانات ایمنی و رفاهی و با دست پر آمده تا موفقیت خود در دیگر بازارها را در بازار ایران تکرار نماید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهدی

    پارسال میدونستم بخرم از صدقه سر دولت تو بورس امسال پراید میتونم