کد مطلب: ۷۵۶۶۶

آخرین آمار از ثبت‌نام‌کنندگان سرشماری اینترنتی

قائم‌مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن ۹۵گفت: صبح امروز، آمار ثبت‌نام‌کنندگان اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن، از ۱۷ میلیون و ۲۸۲ هزار نفر گذشت.علیرضا زاهدیان، قائم‌مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال 95 گفت: تاکنون 5 میلیون و 120 هزار خانواده در سرشماری نفوس و مسکن سال 95 به صورت اینترنتی شرکت کرده‌اند. بر این

قائم‌مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن ۹۵گفت: صبح امروز، آمار ثبت‌نام‌کنندگان اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن، از ۱۷ میلیون و ۲۸۲ هزار نفر گذشت.
علیرضا زاهدیان، قائم‌مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال 95 گفت: تاکنون 5 میلیون و 120 هزار خانواده در سرشماری نفوس و مسکن سال 95 به صورت اینترنتی شرکت کرده‌اند. بر این اساس تعداد مشارکت‌کنندگان از مرز 17 میلیون نفر عبور کرده و به 17 میلیون و 282 هزار نفر رسیده است.

همچنین نعمت‌اله ترکی، مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن استان تهران نیز از ثبت‌نام بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر از شهروندان استان تهران در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 95 خبر داد.

به گزارش تسنیم، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: تا ساعت 7 صبح امروز، آمار ثبت‌نام‌کنندگان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن استان تهران به دو میلیون و 209 هزار و 747 نفر رسید. به این ترتیب 696 هزار و 638 خانواده در استان تهران در این طرح ملی مشارکت کرده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.