کد مطلب: ۶۲۶۰۲۲

مهلت جدید ثبت‌نام کنکور ارشد آغاز شد

مهلت جدید ثبت‌نام کنکور ارشد آغاز شد

مهلت جدید ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ برای تمامی دانشگاه‌‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی همچنین دانشگاه‌های آزاد از امروز شروع می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز ، ثبت‌نام مجدد از داوطلبان کنکور ارشد از امروز آغاز شد، این ثبت‌نام شامل داوطلبان همه‌ی دانشگاه‌ها می‌شود.

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور که در زمان مقرر (از تاریخ ۱۶ تا ۲۷ آذر و همچنین مرحله دوم ثبت نام از تاریخ سوم تا ششم بهمن) ثبت نام نکردند، می‌توانند مجددا در این آزمون ثبت‌نام کنند.

بر این اساس، ثبت نام با تاخیر برای این دسته از متقاضیان از امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه جاری شروع می‌شود. و تا روز شنبه ۳۰ بهمن ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org پایان می‌یابد.

بنابراین متقاضیان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌ای که در مورخ ۲۳ آذر ماه منتشر شد. در خصوص اصلاح این دفترچه راهنما که از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترسی است. نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام کنند.

براساس برنامه زمانی، کنکور ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۸ ، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ۱۴۰۱ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور که از روز یکشنبه ۱۰ بهمن آغاز شده است، ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن به پایان می‌رسد و داوطلبان می‌توانند در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • اسماعیل

    هزینه ثبت نام تقریبا سه برابر شده از 125 تومن که در دفترچه نوشته برای ثبت نام متاخرین 294 تومن میخواد بگیره . دزدی تو روز روشن . لطفا تجارت نیوز پیگیری کنه دلیل این افزایش بی سابقه چیه ؟ این شیوه جدید راهزنی دولته ؟