خبر مهم:

کد مطلب: ۴۳۹۴۰۹

صاحبان کسب و کارهای خرد از جبران خسارات اطمینان داشته باشند

صاحبان کسب و کارهای خرد از جبران خسارات اطمینان داشته باشند

جهانگیری گفت: بیماری کرونا باعث شد که کسب و کار افراد آسیب ببیند که به آنها اطمینان می‌دهیم، مدیریت استان و مدیریت ملی کشور برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده و تا حد زیادی این ضرر و زیان را برطرف خواهد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، عصر امروز (دوشنبه) در ارتباط زنده تلویزیونی با استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا منجر به آسیب به برخی مشاغل و کسب و کارهای خرد در کشور شده است، اظهار کرد: بسیاری از این کسب و کارها در مشهد مقدس در انتظار آغاز سال نو و حضور زائران بودند، اما متاسفانه بیماری کرونا باعث شد که کسب و کار این افراد آسیب ببیند که به آنها اطمینان می‌دهیم، مدیریت استان و مدیریت ملی کشور برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده است و تا حد زیادی این ضرر و زیان را برطرف خواهد کرد.

جهانگیری با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که با وجود تحریم‌های شدید بانکی و نفتی با این بیماری مقابله می‌کند گفت: با وجود همه فشارها تلاش خواهیم کرد تا امکانات مورد نیاز بخش پزشکی و درمانی کشور تامین شود. در روزهای گذشته واردات خوبی در این بخش انجام شده و امیدواریم کمبودهای استان به زودی مرتفع شود.

وی ادامه داد: امروز بر اساس گزارش سازمان برنامه و بودجه دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای بیمه سلامت اعتبار پرداخت شده و اگر لازم باشد شخصا این موضوع را پیگیری خواهم کرد تا پرستاران و پزشکان کشور انگیزه لازم در ادامه مسوولیت خود را داشته باشند.

معاون اول رییس جمهور در پایان با درخواست مجدد از مردم برای ماندن در خانه و قطع زنجیره انتقال بیماری گفت: حتما برای افراد غیرمسئول که به این موضوع کم توجهی می‌کنند باید تدبیری اندیشیده شود و دولت به دنبال راهکار است و حتما در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد شد.

در این جلسه وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان غذا و دارو، معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و نماینده سازمان برنامه و بودجه نیز حضور داشتند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام اقای جهانگیری توروخدابه فکر ماهم بشین وکمکمون کنید