کد مطلب: ۵۵۵۸۰۸

توضیح توانیر در مورد جدول‌های خاموشی‌ برق

توضیح توانیر در مورد جدول‌های خاموشی‌ برق

شرکت توانیر اعلام کرد: جداول خاموشی‌های منتشر شده توسط شرکت‌های توزیع نیروی برق در سراسر کشور احتمالی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اطلاعیه روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توانیر در پی انتشار برخی اخبار در رسانه‌ها در خصوص جداول خاموشی‌ها به شرح زیر است:

بدین وسیله به اطلاع عموم هموطنان می‌رساند، جداول خاموشی‌های منتشر شده توسط شرکت‌های توزیع نیروی برق در سراسر کشور احتمالی است. به این معنا که در صورت رعایت راهکار‌های مدیریت مصرف، ساعات اعلام شده در جداول مذکور، اجرا نخواهد شد.

همانطور که مشترکان نیز اطلاع دارند، به دلیل همکاری ارزشمند مردم مشترکان صنعتی و کشاورزی خوشبختانه جداول خاموشی‌های احتمالی اعلام شده در روز‌های اخیر اجرا نشده است.

از این رو تاکید می‌شود که انتشار این جداول احتمالی به هیچ عنوان نشانگر در پیش بودن خاموشی‌ها نیست و انتشار اخباری از این دست که باعث نگرانی جامعه می‌شود، از درجه اعتبار ساقط است.

از این رو ضمن تقدیر از همه اصحاب رسانه که در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی با صنعت برق همکاری می‌کنند، خواهشمند است از این پس در اطلاع رسانی‌ها به این موضوع توجه ویژه داشته باشند ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

به گزارش تجارت‌نیوز، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق امروز گفت: باتوجه به افزایش دمای هوا و افزایش مصرف، در تامین برق با مشکل مواجه هستیم و احتمال افزایش خاموشی ها وجود دارد اما این موضوع را به طور دقیق اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در جداول خاموشی‌هایی که در استان‌ها منتشر می‌شود، اطلاع‌رسانی کامل را انجام خواهیم داد، گفت: امیدواریم با اقداماتی که صورت می‌گیرد، مشکلی ایجاد نشود اما اگر محدودیت جدی وجود داشته باشد قطعا اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و به صورت دقیق به اطلاع مردم خواهیم رساند.

سخنگوی صنعت برق در پاسخ به این سوال که آیا برای تهران نیز خاموشی در نظر گرفته می‌شود یا خیر، اظهار کرد: پس از گذراندن این هفته اطلاع‌رسانی دقیق را برای هفته آینده انجام خواهیم داد و برای این مهم باید وضعیت دما، نیروگاه‌های برق به طور کامل بررسی شوند، بعد از آن اطلاع‌رسانی دقیق انجام خواهد شد ( ایسنا ).

آخرین اخبار حوزه انرژی را از صفحه انرژی و کالای تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.