کد مطلب: ۴۴۴۳۶۲

مدیرعامل کارگزاری صباتامین مطرح کرد:

جدیدترین خبرها از عرضه اولیه کارگزاری‌ها

جدیدترین خبرها از عرضه اولیه کارگزاری‌ها

مدیرعامل کارگزاری صباتامین گفت: تا زمانی که دستورالعمل محدودیت خرید و فروش سهام کارگزاری‌ها در بورس، اصلاح نشود، نه‌تنها صباتامین بلکه سایر کارگزاری‌ها نیز نمی‌توانند سهام‌شان را در بازار سهام عرضه کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وحید حسن‌پور، مدیرعامل کارگزاری صباتامین، عرضه اولیه سهام این کارگزاری و سایر کارگزاری‌هایی را که درخواست عرضه سهام‌شان را در بورس دادند، منوط به رفع موانع و محدودیت‌های قانونی در سطح شورای عالی بورس دانست و گفت: تا زمانی که دستورالعمل محدودیت خرید و فروش سهام کارگزاری‌ها در بورس، اصلاح نشود، نه‌تنها صباتامین بلکه سایر کارگزاری‌ها نیز نمی‌توانند سهام‌شان را در بازار سهام عرضه کنند.

وی افزود: کارگزاری صباتامین از ۶ ماه پیش درخواست عرضه سهام را به‌همراه امیدنامه و سایر مدارک، به شرکت فرابورس ارایه داده است اما با توجه به محدودیت‌های قانونی، دستورالعمل مذکور باید در سطح شورای عالی بورس بررسی و اصلاح شود.

مدیرعامل کارگزاری صباتامین، به حضور و نگاه مثبت دکتر قالیباف اصل در راس سازمان بورس اشاره و اظهار کرد: امیدواریم ایشان تصمیم مثبتی در این زمینه اتخاذ و در راستای رفع محدودیت و موانعی که بر سر راه کارگزاری‌ها برای عرضه سهام‌شان در بازار سرمایه وجود دارد، اقدام کنند.

به گفته حسن‌پور، در صورت اصلاح دستورالعمل محدودیت خرید و فروش سهام کارگزاری‌ها از سوی شورای عالی بورس، فرایند پذیرش و بورکراسی عرضه اولیه سهام کارگزاری صباتامین به ۲ ماه زمان نیاز دارد و پس از آن فرایند پذیرش از سوی فرابورس انجام خواهد شد.

منبع: بااقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.