کد مطلب: ۱۳۸۵۱۱

تا ۳۱ خرداد به خانه سینما بروید

جزئیاتی از پر کردن اظهارنامه مالیاتی

جزئیاتی از پر کردن اظهارنامه مالیاتی

نماینده خانه سینما برای تکمیل فرم اظهارنامه مالیاتی از هنرمندان خواست برای پر کردن فرم اظهارنامه مالیاتی به کافی‌نت‌ها مراجعه نکنند.

زینت رضا رییس انجمن منشی‌های صحنه با اشاره به آمادگی خانه سینما برای کامل کردن فرم اظهارنامه مالیاتی هنرمندان گفت: امسال سومین دوره است که خانه سینما روند کامل کردن فرم اظهارنامه مالیاتی را برای هنرمندان پیگیری می‌کند و ما برای آسان‌تر شدن روند کامل کردن اظهارنامه مالیاتی توسط هنرمندان، از یک ماه پیش به دنبال کارهای آی‌پی مالیاتی بودیم تا دیگر فعالیت‌های این بخش را انجام دهیم.

وی ادامه داد: امسال آغاز این کار در خانه سینما با کمی تاخیر همراه بود؛ چرا که باید منتظر می‌ماندیم تا اداره مالیات آی‌پی‌های مورد نظر را به ما بدهد. در نهایت شروع حضور هنرمندان برای کامل کردن فرم اظهارنامه مالیاتی از روز ۱۶ خرداد ماه در خانه سینما بود و تا ۳۱ خرداد ماه نیز ادامه دارد.

این سینماگر تاکید کرد: از همه هنرمندان درخواست می‌کنم که این کار را به روزهای پایانی موکول نکنند، چرا که برخی از پرونده‌ها دارای نقص است که باید برطرف شود و اگر این اتفاق در روزهای آخر رخ دهد، مراجعان فرصت تکمیل و اصلاح پرونده خود را در روزهای آخر پیدا نمی‌کنند.

زینت رضا توضیح داد: در حال حاضر دوستان ما در خانه سینما از ۱۰ صبح تا ساعت ۲۱ پذیرای هنرمندان برای کامل کردن اظهارنامه مالیاتی هستند، البته اگر هم دیرتر از ساعت در نظر گرفته شده به خانه سینما بیایند، باز هم کارشان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره نیز علاوه بر اعضای خانه سینما، اعضای خانه تئاتر و حتی آموزشگاه‌ها نیز می‌توانند برای کامل کردن فرم مالیاتی به خانه سینما مراجعه کنند. باز هم تاکید می‌کنم که هنرمندان به کافی‌نت‌ها برای کامل کردن فرم مورد نظر مراجعه نکنند زیرا آنها اطلاعات دقیقی از فعالیت‌های هنری و معافیت هنرمندان ندارند. به گونه‌ای که در روز اول کار ما در خانه سینما، ۲ اصلاحیه داشتیم که مجدد ما برای آنها فرم مورد نظر را کامل کردیم.

رضا در پایان گفت: امسال فرم‌ها بر اساس گروه‌بندی‌هایی که توسط اداره مالیات اعلام شده است، تکمیل می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.