کد مطلب: ۳۰۹۶۳۲

جزئیات دستگیری همسر مدیرعامل سکه ثامن

جزئیات دستگیری همسر مدیرعامل سکه ثامن

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی جزئیات دستگیری همسر مدیرعامل سکه ثامن در فرودگاه تبریز را تشریح کرد.

رحیم شهرتی‌فر، با اشاره به جزئیات دستگیری همسرِ زاهدی‌فر، مدیرعامل شرکت الکترونیک سکه ثامن در فرودگاه تبریز، اظهار داشت: خانم روشنی پس از پیاده شدن از پرواز استانبول ـ تبریز دستگیر شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با اشاره به اینکه حکم قضایی دستگیری وی توسط مقامات قضایی آذربایجان شرقی صادر شده است، گفت: وی پس از دستگیری برای طی مراحل قضایی و شناسایی اموال به تهران مسترد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در پاسخ به اینکه آیا افراد دیگری نیز همراه همسر زاهدی‌فر دستگیر شده است؟ و یا چند نفر مشمول حکم قضایی دستگیری می‌شوند؟ از ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه خودداری کرد و گفت: مقامات قضایی در تهران به این پرونده رسیدگی می‌کنند و اطلاعات بیشتر از طریق آنها اعلام خواهد شد.

فرهاد زاهدی‌فر اصالتا اهل شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی است که فعالیت شرکت بازرگانی آریو پرگاس آیلین با عنوان سکه ثامن را از سال 95 در زمینه مرکز معاملات سکه و طلای آبشده، معاملات حواله طلا، معاملات جهانی انس طلا، گشایش اعتبارات و ال سی، واردات و صادرات کالاهای مجاز، اخذ وام و اعتبارات ارزی و ریالی از تمام بانک‌های خارجی و داخلی به صورت مَجازی آغاز کرد.

وی که مجوز‌های لازم را برای تشکیل و فعالیت شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به سکه ثامن از سازمان‌های مربوطه دریافت کرده بود، ولی در مسیر انجام فعالیت دچار انحراف می‌شود.

متهم با بیش از هزار نفر معامله، مبادله و خرید و فروش طلا و سکه داشت و با توجه به نوساناتی که در موضوع ارزش سکه صورت گرفت بیش از 10هزار میلیارد تومان کلاهبرداری کرده از کشور متواری شد.

زاهدی‌فر که قریب به 20 روز از کشور متواری شده بود، دیروز در یک عملیات اطلاعاتی-پلیسی، شناسایی، دستگیر و به کشور بازگردانده شد و امروز هم همسرش دستگیر شده و احتمالا همراهان دیگر زاهدی‌فر در رصد پلیس قرار داشته و دستگیری عاملان سکه ثامن ادامه یابد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.