کد مطلب: ۶۵۲۷۵۹

اعلام جزئیات وثیقه‌گذاری سهام/ به کدام بانک‌ها مراجعه کنیم؟

اعلام جزئیات وثیقه‌گذاری سهام/ به کدام بانک‌ها مراجعه کنیم؟

معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: وثیقه قرار دادن دارایی سهام افراد برای دریافت وام با همکاری دو بانک ملی و قرض الحسنه مهر ایران عملیاتی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: وثیقه قرار دادن دارایی سهام افراد برای دریافت وام با همکاری دو بانک ملی و قرض الحسنه مهر ایران عملیاتی می‌شود.

براساس خبرگزاری صداوسیما ، معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: در تلاش هستیم زیر ساخت وثیقه قرار گرفتن همه نماد‌ها یا همه سهام سهامداران را آماده کنیم و به صورت الکترونیکی در اختیار بانک‌ها قرار دهیم. بانک‌ها می‌توانند به پشتوانه وثیقه سهام به سهامداران تسهیلات ارائه دهند.

آقای حسنلو افزود: بانک ملی و بانک قرض الحسنه مهر ایران در این زمینه پیشتاز هستند و به زودی با فراهم شدن بستر‌های قانونی، این دو بانک ارائه تسهیلات را آغاز می‌کنند.

وی اضافه کرد: آن چیزی که برای شرکت سپرده‌گذاری مهم است احراز هویت سهامداران است که به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: همه کسانی که می‌خواهند از این تسهیلات استفاده کنند حتماً باید در سامانه سجام ثبت نام کنند.

حسنلو افزود: در جریان اجرای این طرح مشتری می‌تواند آن سهامی که می‌خواهد وثیقه شود و تعدادشان را از طریق سامانه انتخاب کند و ما این درخواست را به بانک ارسال می‌کنیم تا بقیه مراحل وثیقه سهام انجام شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    زیان مردم جبران شد! نیازی به مراجعه به بانک نیست.

  • دهباش

    خدا خیرتون بده و خسته نباشین ، امیدوارم هرچه زودتر این طرح اجرا بشه،بیصبرانه مردم منتظرن