به گزارش تجارت نیوز، شرکت مدیریت منابع آب ایران میزان موجودی ذخیره آبی سدهای تهران را اعلام کرد که براساس آن سد طالقان در استان تهران بیشترین آب را دارد.
در گزارش این شرکت آمده حدود یکسوم ظرفیت ذخایر آبی تهران تکمیل نشده و با کسری حدود 200 میلیون مترمکعبی مواجه هستیم.
براساس گزارش یاد شده سد ماملو کمترین و سد طالقان بیشترین حجم آب را دارد که در مجموع این شرایط بیانگر وضعیت نامناسب سدهای تهران و لزوم مدیریت مصرف آب توسط شهروندان الزامی است.
همچنین طبق گزارش منتشر شده از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران مخزن سد امیرکبیر به 87 درصد پرشدگی، مخزن سد لار 9 درصد، سد لتیان 90 درصد و سد ماملو به 15 درصدپرشدگی رسیدهاند.
منبع: تسنیم