خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۷۸۷۸

سعید محمد:

به اسم خصوصی‌سازی، اختصاصی‌سازی کردند/ رئیسی بالاترین معیارها را دارد

به اسم خصوصی‌سازی، اختصاصی‌سازی کردند/ رئیسی بالاترین معیارها را دارد

سعید محمد، نامزد تایید صلاحیت نشده انتخابات، ضمن اشاره به این نکته که ابراهیم رئیسی بالاترین معیارها را در جبهه انقلاب دارد، گفت: ۸ سال به اسم خصوصی‌سازی آمدند اختصاصی‌سازی کردند و چوب حراج زدند به اموال و دارایی مردم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گزیده‌هایی از سخنان وی را در اجتماع حامیان سید ابراهیم رئیسی در تبریز در ادامه می‌خوانید.

-امروز کشور ما دچار مشکل تحریم و آمریکا نیست مشکل کشور ما بی‌عملی، بدعملی و دیرعملی و عدم توجه مسئولان به مردم است و نگاه بالا به پایین و نگاه لیبرالی بوده و مشکل اصلی کشور ما است.

- پول‌های کلانی که در همین بحث ارز ۴۲۰۰ تومانی به جیب آقازاده‌ها، بردارزاده‌ها و خواهرزاده‌ها رفت باید برای برای مردم هزینه و برای آنها صنایع و ایجاد اشتغال می‌کرد و اگر مدیریت صحیح اتفاق می‌افتاد امروز شاهد بسیاری از مشکلات نبودیم.

-مردم عزیز مراقب باشید کد غلط به شما ندهند و همه مشکلات را گردن تحریم می‌اندازند. این کد غلط است مگر تحریم چقدر از این مشکلات را ایجاد کرده است آیا این سوتدبیرها را می‌شود به گردن تحریم انداخت؟ قطعا اینطور نیست.

-به اسم خصوصی‌سازی آمدند اختصاصی‌سازی کردند، چوب حراج زدند به اموال و دارایی مردم و آنها را به اطرافیان خودشان و یکسری آدم‌های خاص واگذار کردند و نحوه کارهای که در اختصاصی‌سازی اتفاق افتاد واقعا هیچ وقت جای زخمش التیام پیدا نخواهد کرد.

-دولت آقای رئیسی و تیمش برای همه موضوع‌ها برنامه دارند و برای طرح مسکنی که ایشان عنوان کردند، ما برنامه داریم. عده‌ای با تمسخر می‌گویند، چهار میلیون واحد در چهار سال؟ ولی این امر شدنی است ما حتی برنامه اجرایی آن را طراحی و منابع آن را پیش‌بینی کردیم.

-بورس را نگاه کنید چه وضع فجیعی در آن ایجاد کردند، سال گذشته در یک فراخوان فریب، مردم را به بورس دعوت کردند و بعد در روز روشن جیب مردم را خالی کردند، درآمدهای مردم را به شدت کاهش پیدا کرد و هیچ کسی هم پاسخگو نیست.

- ما برای همین بورس برنامه داریم، اعتماد ملی را به بورس برمی‌گردانیم و سهام افراد خرد که بورس زیان دیدند را خود دولت خریداری خواهد کرد و آنها را از بورس نجات خواهد داد.

-حمایت ما از نامزد جبهه انقلاب می‌باشد که بیشترین تطابق با شاخصه‌های اعلام شده توسط مقام معظم رهبری را داشته باشد، همچنین دارای اقبال عمومی بالایی باشد که در حال حاضر حضرت آیت‌الله رئیسی بالاترین معیارها را در این راه و در جبهه انقلاب دارد.

منبع: فارس

منبع عکس: مهر

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.