کد مطلب: ۵۹۳۷۷۱

خبر فوری سپاه چیست؟ / ایران نفتکش آمریکا را تصرف کرد

خبر فوری سپاه چیست؟ / ایران نفتکش آمریکا را تصرف کرد

آنگونه که شبکه خبر اعلام کرده نیروی دریایی سپاه پاسداران ساعتی قبل با یک ناو امریکایی برخورد قاطع کرده و سبب شده که این ناو آمریکایی صحنه را ترک کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از ساعتی قبل شبکه خبر اعلام کرد امروز ۱۲ آبان ماه قرار است خبر فوری منتشر شود. شبکه خبر در زیرنویسی از «انتشار خبری افتخار آفرین از اقتدار دلاور مردان ایران اسلامی» خبر داده بود.

آنگونه که صداوسیما اعلام کرد آمریکا یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آب‌های دریای عمان مصادره کرده و در تلاش بود که با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کند.

اما همزمان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن روی عرشه نفتکش، آن را به تصرف خود درآوردند و آن را به سوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند.

آنگونه که صداوسیما خبر داده این نفتکش آمریکایی هم اکنون در آب های سرزمینی ایران است.

ماجرای خبر فوری سپاه

در خبر تکمیلی دیگری که مجددا در شبکه خبر منتشر شد آمده بود که «افتخارآفرینی دلاورمردان سپاه پاسداران در دریای عمان انجام شده است.»

بعد از دقایقی خبری منتشر شد که نیروی دریایی سپاه پاسداران با یک ناو امریکایی برخورد کرده است.

آنگونه که مهر گزارش داده رسانه ملی تا لحظاتی دیگر فیلم برخورد قاطع نیروی دریایی سپاه پاسداران با ناو آمریکایی را منتشر می‌کند.

این تقابل که مربوط به چندوقت اخیر بوده، در پی رفتار غیر حرفه‌ای ناو جنگی آمریکا در آب‌های جنوبی کشور رخ داده که با واکنش قاطع قایق‌های تندروی سپاه پاسداران مواجه شده و پس از این ماجرا ناو آمریکایی صحنه را ترک می‌کند. شبکه خبر فیلم این ماجرا را تا دقایقی دیگر منتشر خواهد نمود.

برای اطلاع از آخرین اخبار و گزارش‌های اجتماعی و سیاسی صفحه جامعه تجارت‌نیوز را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.