کد مطلب: ۵۶۷۷۶۸

چرا خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین ارزان‌تر است؟

چرا خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین ارزان‌تر است؟

حتما با روش‌های بسیاری برای خرید بلیط ارزان هواپیما آشنا هستید، اما باید بدانید که خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین یکی از تاثیرگذارترین راه‌ها برای خرید بلیط ارزان است.

زمانی که خرید پرواز آنلاین را انتخاب می‌کنید، از امکاناتی بهره‌مند می‌شوید که در اکثر اوقات هنگام خرید به صورت حضوری ممکن است از آنها مطلع نشوید. در این مطلب سعی بر این داریم تا مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما را برای شما مورد بررسی قرار دهیم. پس، با ما همراه باشید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

اگر از مسافران حرفه‌ای باشید، قطعا تا به حال تجربه خرید حضوری بلیط هواپیما را داشته‌اید. در این حالت، اطلاعات شما از پروازها کم است، محدودیت زمانی بسیاری برای تصمیم‌گیری دارید، گزینه‌های پیش روی شما برای انتخاب بلیط مورد نظرتان کم است، این سوال همواره ذهن شما را آزار خواهد داد که آیا می‌توانستید در همان مسیر بلیط هواپیما را ارزانتر بخرید یا نه و … . سوالات و ابهاماتی از این قبیل در چنین شرایطی به سراغ شما می‌آیند. از همه مهم‌تر، ممکن است که شما تنها به یک آژانس هواپیمایی مراجعه کنید و از پیشنهادات شرکت‌های گردشگری دیگر هیچ وقت خبردار نشوید، ‌در واقع امکان مقایسه را از دست می‌دهید. اما حالا با امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما مشکلات این چنینی حل شده و جای خود را به سرعت، انتخاب از سر آگاهی و کاهش هزینه‌های سفر با هواپیما داده‌اند.

حالا هر کجا که هستید، می‌توانید به راحتی به یکی از مراجع معتبر فروش آنلاین بلیط هواپیما همچون فلای تودی مراجعه کرده و بلیط مورد نظرتان را خیلی ارزان‌تر از قبل خریداری کنید. کافی‌ست تا مسیر خود را به همراه اطلاعاتی همچون زمان سفر، نوع بلیط (یک طرفه یا رفت و برگشت)، تعداد نفرات و کلاس پروازی مورد نظرتان را وارد کرده و پس از چند لحظه، برنامه پروازی ایرلاین های داخلی و خارجی (بسته به مقصد داخلی یا خارجی) را به همراه اطلاعاتی درباره قیمت، ساعت پرواز، زمان فرود، میزان بار مجاز، میزان صندلی‌های باقی مانده، توع بلیط هواپیما (چاتر، لحظه آخری و سیستمی)، ایرلاین‌هایی که در آن تاریخ و مسیر پرواز دارند، نمودار و تقویم قیمتی که هزینه بلیط در روزهای مختلف را مقایسه می‌کنند را مشاهده خواهید کرد.

اگر می خواهید بلیط هواپیما ارزان خریداری کنید، حتما به فیلترهای فلای تودی توجه نمایید. می‌توانید ضمن استفاده از تقویم و نمودار قیمتی فلای تودی، از فیلتر قیمت و امکان انتخاب بلیط سیستمی، چارتر و نرخ‌های لحظه آخری نیز استفاده کنید. البته اگر با وجود این ابزار مجددا بلیط هواپیما مورد نظرتان را پیدا نکردید، می‌توانید تا با ورود به سامانه و روشن کردن گزینه اطلاع از آخرین تغییر قیمت، در سریع‌ترین زمان ممکن از هرگونه تغییر قیمت به وسیله ایمیل خود باخبر شوید.

همچنین برای خرید بلیط ارزان هواپیما می‌توانید با استفاده از گزینه‌هایی مانند کد تخفیف و یا عضویت در باشگاه مشتریان و بالا بردن سطح عضویت خود، هم هزینه خرید بلیط هواپیما را کم کنید و هم از امکانات رفاهی مختلفی در سفر، برخوردار شوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.