کد مطلب: ۴۶۰۸۵۰

خرید آنلاین بیمه شخص ثالث با هدیه بیمه شو

خرید آنلاین بیمه شخص ثالث با هدیه بیمه شو

سامانه‌ آنلاین بیمه شو که طرف قرارداد بزرگترین شرکت‌های بیمه‌ای ایران است، گزینه‌های متعددی را پیش روی مشتریان قرار داده، تا هیچکس، با هر استطاعت مالی از خدمات بیمه‌ای محروم نشود.

اگر در این روزهایی کرونایی نگران سلامتی خود هستید و دوست دارید به شکل آنلاین نسبت به خرید بیمه شخص ثالث خود اقدام کنید، بدانید که سامانه‌ی بیمه شو در خدمت‌گذاری آماده است.

سامانه‌ آنلاین بیمه شو که طرف قرارداد بزرگترین شرکت‌های بیمه‌ای ایران است با مدیریت کارآفرین برتر کشورمان یعنی جناب آقای امیر محمود راکبی گزینه‌های متعددی را پیش روی مشتریان قرار داده، تا هیچکس، با هر استطاعت مالی از خدمات بیمه‌ای محروم نشود. از جمله مهم‌ترین گزینه‌های مشتریان امکان مشاوره رایگان و همچنین پرداخت قسطی بیمه است. از همه مهم‌تر این سامانه با توجه به افزایش چشمگیر ۲۵ درصدی حق بیمه‌ها در سال ۱۳۹۹ تخفیفات ویژه‌ای را برای مشتریان عزیز فراهم کرده و در این حوزه پیشتازی می‌کند.

در این نوشتار به ضرورت بیمه، معرفی سامانه بیمه شو و بیمه‌ شخص ثالث خودرو می‌پردازیم. علاوه بر بیمه شخص ثالث، ارائه تمامی انواع دیگر بیمه از جمله آتش‌سوزی، سیل، مسافرتی، درمانی و…هم از طریق پرتال بیمه‌شو صورت می‌گیرد. امیدواریم از این نوشتار بهره ببرید.

نگرانی در مورد آینده

یکی از موضوعاتی که همیشه ذهن انسان‌ها را به خود معطوف کرده است فکر کردن در مورد آینده است. البته تفکر در مورد آینده گاهی کمی ترسناک خواهد بود. دلیل این ترس، ناآگاهی است. من طی پنج سال آینده کجا خواهم بود؟ چقدر پول پس‌انداز کرده‌ام؟ آیا هنوز مثل امروز سالم و سرحال هستم؟ خیلی سخت می‌توان پاسخ به این سؤالات را یافت. اما آیا ناآگاهی دلیل بر ناتوانی است؟ قطعاً این‌طور نیست. یکی از کارهایی که می‌توانیم بکنیم بیمه کردن خودمان است. بله! بیمه کردن!

ممکن است در آیندهای نه چندان دور حادثه‌ای برای شما اتفاق بیفتد که شاید مقصرش الزاماً شما نبوده‌اید. اما شما قطعاً مقصر خواهید بود که اگر در گذشته فکر چنین روزی را نکرده و برایشان هیچ برنامه‌ریزی نکرده‌اید. این دقیقاً کاری است که بیمه انجام می‌دهد. بیمه در واقع خیال شما را تا حدودی راحت می‌کند حتی اگر اتفاقی برایتان اُفتاد بتوانید دوباره به زندگی بازگردید.

IMG 20200706 092515

چرا بیمه خودرو مهم است؟

یکی از مهم‌ترین انواع بیمه که جزء ضروریات زندگی امروزه همه‌ی ماست بیمه‌های مرتبط با خودروی شماست. چرا این بیمه اینقدر مهم است؟ اول آنکه شما هر روز و هر روز از خودروی شخصیتان استفاده می‌کنید. تبعاً احتمال رخ دادن یک اتفاق ناخوشایند نیز افزایش خواهد یافت، آن هم در کشورمان ایران که سالانه چندین هزار نفر قربانی تصادفات جاده‌ای دارد. علاوه بر آن، اتفاقاتی که برای شما و خودروی شخصیتان می‌اُفتد ممکن است از جانب افراد دیگر بر شما تحمیل شود. ساده‌انگاری است اگر بگوییم من در رانندگی کاملاً محتاط هستم و اجازه نخواهم داد اتفاقی برایم بیفتد، چراکه این اتفاق را ممکن است شخص دیگری برایتان رقم بزند.

خرید آنلاین بیمه شخص ثالث

این ضرب‌المثل را شنیده‌اید که می‌گویند اومد اَبروشو درست کنه، زد چشمشو کور کرد؟ شما هم حتماً دلتان نمی‌خواهد در این روزهای کرونایی جان خود را کف دست بگذارید و هر روز پشت دربِ دفاتر بیمه‌ای در صف بایستید تا بلکه شاید بیمه شخص ثالث خود را خریداری یا تمدید کنید. در این روزها که اصلاً دلتان نمی‌خواهد قرنطینه خانگی را فدای یک ثبت‌نام ساده کنید، خدمات آنلاین از همیشه مهم‌تر و حیاتی‌تر به نظر می‌رسند. موضوع بیمه هم از این قاعده مستثنی نیست.

در روزهایی که از کلاس‌های دانشگاهی و مدارس گرفته تا خرید پوشاک و لوازم منزل به صورت آنلاین انجام می‌شود، چرا خدمات بیمه‌ای آنلاین نباشد؟ خب! یکی از کاربردپسندترین سامانه‌های استعلام مشاوره و خرید آنلاین انواع بیمه که به تازگی خودی نشان داده سامانه بیمه شو است. در ادامه به معرفی این سامانه و نحوه خرید بیمه شخص ثالث توسط آن می‌پردازیم.

IMG 20200706 092547

سامانه بیمه شو که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است تمامی خدمات من‌جمله مشاوره‌های، خرید آنلاین، نرخ‌گیریِ هشت نوع بیمه شامل شخص ثالث، بدنه، آتش‌سوزی، زلزله، مسافرتی، درمانی، عمر و مستمری و همچنین مسئولیت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در این بین، شخص ثالث از جمله پرطرفدارترین بیمه‌های سامانه بوده و بسیاری از هموطنان به‌واسطه سامانه بیمه‌شو آن را خریداری می‌کنند. سامانه بیمه شو طرف قرارداد معتبرترین و بزرگترین شرکت‌های بیمه (ایران، آسیا، البرز، دانا، پارسیان، پاسارگاد، کارآفرین، ملت، ما و…) است.

چرا بیمه‌شو؟

با یک جستجوی کوتاه در اینترنت درمی‌یابیم سامانه‌های فراوانی وجود دارند که خدمات آنلاین بیمه‌ای ارائه می‌دهند. اما سامانه بیمه شو چه ویژگی برتری نسبت به دیگر سامانه‌ها دارد که آن را متمایز کرده است؟ در ادامه به بررسی گزینه‌هایی می‌پردازیم که توسط سامانه بیمه‌شو ارائه شده و آن را به انتخابی عالی تبدیل می‌کند:

پشتیبانی آنلاین توسط مشاوران برجسته: پیش از خرید بیمه شخص ثالث می‌بایست از مواردی همچون شرایط، اعتبار بیمه‌نامه، کیفیت ارائه خدمات و نحوه پرداخت خسارت اطلاع کافی داشته باشیم. عدم اطلاع از این موارد ممکن است ما را گیج کند. نگران نباشید! سامانه مشاوران بیمه شو به همین دلیل ایجاد شده است! مشاوران این سامانه در اسرع وقت پاسخگوی تمام سؤالات بیمه‌ای شما خواهند بود.

امکان پرداخت قسطی بیمه: با توجه به آنکه بیمه شخص ثالث اجباری‌ست، بنابراین تمامی اقشار جامعه با توانمندی‌های مالی متفاوت خواهان خرید آن هستند. از این رو سامانه بیمه شو امکان خرید قسطی آن را فراهم کرده است. از جمله نکات مثبت خرید قسطی آن است که از نظر شرایط هیچ تفاوتی با خرید نقد ندارد و طی بازه‌های زمانی مناسب با اوضاع مالی خودتان قابل تغییر است.

هدیه بیمه‌شو: همان‌طور که می‌دانید طبقه اعلام رئیس کل بیمه مرکزی شاهد افزایش نزدیک به ۲۵ درصدی حق بیمه خودروها در سال ۹۹ هستیم. این افزایش چشمگیر دغدغه بزرگی برای اقشار کم‌درآمد جامعه خواهد بود. اما بیمه شو فکر این افزایش قیمت را هم کرده است. تنها کافی‌ست با مشاوران بیمه شو تماس گرفته و در جریان گزینه‌های جذاب این سامانه قرار بگیرید.

انجام صفر تا صد خرید به صورت آنی و آنلاین : خرید یا تمدید بیمه شخص ثالث شما از طریق سامانه بیمه شو تنها شش مرحله دارد. در ابتدا نوع وسیله نقلیه خود را انتخاب کرده و مدل و سال ساخت را وارد و سپس درصد تخفیف بیمه‌نامه‌های قبلی و تعداد خسارات جانی و مالی احتمالی را اعلام می‌کنید. در ادامه درصد تخفیف و تعداد خسارت راننده را وارد کرده و با اعلام تاریخ شروع و انقضای بیمه‌نامه‌ قبلی تمامی گزینه‌های موجود برایتان به نمایش درخواهد آمد. این گزینه‌ها نرخ‌هایی هستند که هر کدام از شرکت‌های بیمه ارائه می‌دهند. مبلغ را هم از طریق آنلاین پرداخت کرده و بیمه‌نامه شخص ثالث را پرینت بگیرید! به همین راحتی!

همین حالا به سایت بیمه شو مراجعه کن و با وارد کردن اطلاعات از میزان هدیه مطلع شو

با بیمه شو ارزان بیمه شو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.