کد مطلب: ۴۷۳۳۶۶

خرید سرور بورس کار منطقی است؟

خرید سرور بورس کار منطقی است؟

این روزها بحث بورس و بازار سهام بسیار داغ است، در این میان افراد به دلیل کمبود سرعت اینترنت به خرید سرور مجازی برای خرید و فروش سهام‌های خود در بورس روی آورده‌اند. در این مطلب می‌خواهیم جواب برخی از سوالات را بدهیم. اینکه سرور بورس چیست؟ آیا واقعاً سرور مجازی برای خرید سهام تاثیر دارد؟ چرا باید از سرور مجازی در بورس استفاده کنیم؟

خرید سرور بورس در این ایام روی بورس است. اما علت آن چیست؟ سرور بورس چیست؟ در ادامه خواهیم گفت که سرور مجازی بورس چیست و چه کارایی دارد. حتماً شما هم با من موافق هستید که راه درست خرید سهام این است که در قیمت پایین و منفی سهام را بخرید و در زمانی که قیمت سهم رشد کرد و مثبت بود سهام خود را بفروشید. با این کار قطعاً شما سودهای خوبی در بازار سهام خواهید کرد.

سرور مجازی بورس چیست؟

برای دانستن جواب این سوال باید اول بدانید که سرور مجازی چیست و چه کاربردهایی دارد. سرور مجازی یک سیستم کامپیوتر است مانند سیستم کامپیوتر خانگی شما با این تفاوت که این سیستم در مکانی به اسم دیتاسنتر است. دیتاسنتر جایی است که تعداد خیلی زیادی سرور در آنجا نگهداری می‌شود و همیشه این سرور روشن هستن و به اینترنت پرسرعت وصل هستند.

پس تا اینجا متوجه شدیم سرور مجازی یک سیستم است که به اینترنت پرسرعت وصل است و 24 ساعته روشن است. سوالی که پیش می‌آید این است سرعت اینترنت در دیتاسنترها چقدر است؟ سرعت اینترنت دیتاسنترها با اینترنت‌های خانگی کاملاً متفاوت است و در حالت‌های مختلف پورت 1 گیگ و پورت 10 گیگ است. سرعت اینترنت در پورت 1 گیگ معمولاً بین 120 الی 300 مگابیت است و در پورت 10 گیگ سرعت اینترنت بین 1000 الی 8000 مگابیت می‌تواند باشد.

با توجه به این مسئله سرعت اینترنت حالا می‌توان متوجه شد که کارایی سرور مجازی بورس چیست؟ وقتی شما در خانه با اینترنت ضعیف در سایت کارگزاری ثبت سفارش می‌کنید درخواست شما دیرتر به سرور کارگزاری می‌رسد و این باعث می‌شود کسانی که از شما سرعت اینترنت بیشتری دارند، سفارش‌شان سریع‌تر در هسته بورس ثبت شود.

این روزها به دلیل تقاضای بالای مردم در خرید سهام‌های مختلف صف‌های خرید طولانی پیش می‌آید و این باعث می‌شود که شما از سودهای بازار جا بمانید. اما استفاده از سرور بورس به شما این امکان را می‌دهد که اگر قرار است در صف خرید باشید، از کسانی که سرعت اینترنت کمتری دارند جلوتر باشید.

اما برای خرید سرور بورس باید به چه نکاتی توجه کرد؟

مسئله اول بحث قیمت سرور است . متاسفانه این روزها سایت‌های مختلفی هستند که با سوءاستفاده از این تقاضای بازار برای سرور بورس، قیمت‌های بالایی برای سرورهای خود تعیین کرده‌اند و کسانی که اطلاع از قیمت و کارایی سرورها ندارند ندانسته متحمل هزینه‌های بالا می‌شوند.

قیمت‌های سرور مجازی به خودی خود خیلی بالا نیست اما این سایت‌ها و شرکت‌ها با گذاشتن اسم بورس اقدام به کاری خیر اخلاقی کرده‌اند و با سوءاستفاده از موقعیت به‌وجود آمده سرورهای مجازی را با قیمت‌های غیر واقعی ارائه می‌دهند.

در این مطلب ما به شما سایتی معرفی می‌کنیم که علاوه بر کیفیت بالای سرورها، قیمت بسیاری مناسبی ارائه می‌دهند. برای خرید سرور بورس از آدرس https://poshtibaniweb.site/vps-bourse می‌توانید سرورهای با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

تیم پیشتیبان وب‌سایت مدت‌هاست که در این زمینه فعالیت می‌کند و سابقه درخشانی دارد و همه کسانی که از سرورهای این مجموعه استفاده کرده‌اند رضایت کامل داشته‌اند.

مسئله بعدی که برای خرید سرور بورس باید در نظر داشته باشید مسئله پشتیبانی است. شما بعد از خرید سرور مجازی هر زمانی سوالی در این زمینه داشتید نیاز دارید که تیمی وجود داشته باشد که پشتیبانی فروش داشته باشد و به سوالات شما پاسخ بدهد. مجموعه پشتیبان وب‌سایت پشتیبانی از طریق چت آنلاین در سایت، تماس تلفنی و تیکت پشتیبانی بسیار قوی دارد که با شما کمک می‌کند موارد و سوالات خود را رفع کنید.

مسئله مهم بعدی این است که شما از باید از سرورهای با پورت 10 گیگ استفاده کنید تا از سرعت بیشتری بهره‌مند شوید. در زیر عکس از تست سرعت از یکی از سرورهای بورس ارائه شده توسط پشتیبان وب‌سایت برایتان گذاشته‌ایم که سرعت دانلود و آپلود را در سرور می‌توانید مشاهده کنید.

IMG 20200831 103335

برای خرید سرور بورس عجله نکنید و کاملاً در سایت‌های مختلف تحقیق کنید و قیمت‌ها را ببینید و با پشتیبان آنها تماس بگیرید و ببینید چطور پاسخگوی شما هستند سپس بعد از بررسی همه این موارد به سایت پشتیبان وب‌سایت خواهید رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.