کد مطلب: ۴۲۱۳۲۷

خرید پرفکت مانی از مانکس۷۲۴

خرید پرفکت مانی از مانکس724

پرداخت اینترنتی در سایت‌های خارجی، با توجه به شرایط موجود دارای دشواری‌های بسیار زیادی است. اما در بسیار از مواقع نیز چاره‌ای بجز خرید اینترنتی خارجی نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در چنین مواقعی روش های پرداخت های محدودی همچون پرداخت با پرفکت مانی، وب مانی و یا بیت کوین می تواند چاره ساز باشد.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی (perfectmoney) یک سیستم پرداخت الکترونیک امن و سریع است که امکان انجام تراکنش های مالی را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری خارجی فراهم می کند. تراکنش های خرید و فروش در پرفکت امن، غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی هستند.

پرفکت مانی در کشور پاناما ثبت شده و دفتر مرکزی آن در سویس است. در حال حاضر به دلیل ثبت شدن این شرکت در کشور پاناما و قوانین ساده این کشور برای شرکت های مالی، قوانین مرتبط به تحریم کاربران ایرانی توسط پرفکت مانی اجرا نمی‌گردد. عدم اجرای این سیاست‌ها فرصت مناسبی را برای کاربران ایرانی ایجاد کرده است تا پرداخت های خارجی خود را از طریق پرفکت مانی انجام دهند.

شما برای خرید پرفکت مانی می توانید از خدمات صرافی آنلاین مانکس724 استفاده کنید.

می‌توان برخی از کاربرهای پرفکت مانی را به شرح زیر خلاصه کرد:

• خرید آنلاین از فروشگاه اینترتی: بسیار از فروشگاه های اینترنتی به خصوص فروشگاه های کالاهای دیجیتال از پرفکت مانی پشتیبانی می کنند.

• پرداخت به ازای دستمزد برای کارهای فریلنسری

• انتقال مستقیم پول از یک حساب به حساب دیگر: این روش به خصوص برای ایرانی ها که در خارج از کشور هستند و قصد انتقال پول دارند مفید است

• استفاده به عنوان درگاه الکترونیک در سایت های اینترنتی برای سهولت پرداخت های کاربران

• خرید آنلاین ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم و یا ارزهای فیات مانند دلار و یورو

مراحل خرید و فروش پرفکت مانی در ایران:

اگر تاکنون اقدام به خرید وب مانی خرید نکرده اید، باید گام های زیر را برای بردارید تا بتوایند خرید و فروش پرفکت مانی را آغاز کنید:

1. افتتاح حساب در سایت رسمی پرفکت مانی، پس از این گام شما دارای حساب پرفکت مانی میشوید.

2. ارسال مدارک و ثبت نام در سایت مانکس724، پس از این گام شما امکان خرید وب مانی با کارت های شتاب را خواهید داشت.

3. پیام به پشتیبانی مانکس724 و درخواست بررسی مدارک (این قسمت اختیاری است، اما اگر پیام دهید با سرعت بیشتری اطلاعات شما بررسی خواهد شد)

4. خرید از مانکس724 و واریز اتوماتیک وجه شما به حساب پرفکت مانی شما

لازم به ذکر است که فرآیند خرید پرفکت مانی، برای کسانی که دارای حساب وب مانی هستند، پس از تایید هویت در مانکس724 کمتر از 5 دقیقه طول می کشد.

همچنین به منظور تایید هویت در پرفکت مانی لازم است که مراحل زیر را کامل کنید، توجه داشته باشید که با توجه به اینکه این سیستم پرداخت با هویت ایرانی مشکلی ندارد میتوانید از مدارک اصلی خود استفاده کنید:

• Name Validation - یا تایید نام: این بخش برای ارسال مدرک هویتی است، شما می توانید از پاسپورت، کارت ملی و یا گواهینامه خود برای این قسمت استفاده کنید. توجه داشته باشید که حتما مشخصات هویتی ثبت شده در حساب کاربری شما باید با مدارکی که ارسال می کنید، یکسان باشد.

• Address Validation - یا تایید آدرس: این بخش برای تایید آرس شما است. لذا شما می توانید از اسکن قبض های خدماتی مانند قبض برق، آب و… استفاده کنید.
• Phone Validation - تایید شماره موبایل: این بخش در پایان و فقط زمانی فعال می شود که هویت و نشانی سکونت خود را به صورت کامل تایید کرده باشید. این کار با برقراری تماس با شماره ای که در زمان ثبت نام وارد کرده اید، انجام خواهد شد.

معرفی مانکس724:
724

مانکس724 یک سرویس قابل اعتماد برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال است. اکنون بیش از هفت سال از شروع فعالیت مانکس724 می گذرد و دارای بیش از 1000 کاربر فعال است.

در مانکس724 شما پس از ثبت نام و تنها با چند کلیک می توانید پرفکت مانی مورد نیاز خود را خرید کنید و یا بفروشید. همچنین شما با خرید و فروش از مانکس724 از بهترین قیمت ها، کارمزد اضافی صفر و همچنین پشتیبانی در 7 روز هفته به صورت 24 ساعته بهره مند خواهید شد.

علاوه بر پرفکت مانی شما از مانکس724 می توانید خرید وب مانی نیز انجام دهید. لازم به ذکر است که وب مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی روسی است که با داشتن بیش از 29 میلیون کاربر در سرتاسر جهان یکی از بهترین و امنترین روش های پرداخت محسوب می شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.