کد مطلب: ۵۴۳۵۳۲

راه‌اندازی خط سوم تولید کارخانه ستوده بتن

راه‌اندازی خط سوم تولید کارخانه ستوده بتن

مصادف با روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف، خط سوم تولید کارخانه ستوده بتن راه‌اندازی شد.

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مطابق سنت هر سال در بیانات خود در دقایق آغازین سال نو، با نامگذاری خاصی نقشه راه سال ۱۴۰۰ را ترسیم نمودند تا انشاءالله همه دستگاه‌ها اجرایی و تولیدکنندگان دست به دست هم در راستای رفع موانع تولید گام بردارند؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها به عنوان دو راهکار اجرایی تولید، مشخص شدند بنابراین مجموعه ستوده بتن با رفع موانع تولید اقدام به احداث بچینگ پلانت جدید با رویکرد تولید بتن‌های ویژه برای پروژه‌های خاص با افزایش کیفیت و توان تولید نموده که هم اکنون شاهد راه‌اندازی این دستگاه فوق حرفه‌ای هستیم.

این دستگاه به دلیل اینکه توان تولید هر نوع بتن از بتن RCC تا بتن UHPC ,SCC و … دارد در مقایسه با بچینگ پلانت‌های دیگر کاملاً متمایز و منحصر به فرد می‌باشد.

بچینگ پلانت البا (ELBA) نصب شده در شرکت ستوده بتن دارای ظرفیت تولید ۳۸ الی ۱۰۵ متر مکعب بتن در ساعت می‌باشد. سیستم اتوماسیون، مانیتورینگ و ثبت اطلاعات در این بچینگ تماماً با بهره‌گیری از دانش فنی بوده که با دقت بسیار بالا بر اساس پارامترهای تعیین شده توسط آزمایشگاه عمل می‌کند و پس از دریافت فرمان اجرا، اپراتور نقشی در فرآیند بارگیری ندارد. لذا عملیات ساخت بتن با دقت بسیار بالا انجام می‌پذیرد حجم میکسر این بچینگ ۱٫۵ متر مکعب می‌باشد که قادر است بتنی با مقاومت فشاری بالا را در کمترین زمان ممکن تحویل دهد که ناگفته نماند در مدت زمان ۶ ثانیه می‌تواند عمل تخلیه و بارگیری مجدد را انجام دهد.

این بچینگ به دلیل نداشتن مشابه در منطقه از منحصر به فردترین سیستم‌های تولیدی با تکنولوژی پیشرفته می باشد و با توجه به توان تولیدی بالا باعث افزایش ظرفیت تولیدی کارخانه شده است.

بهره‌وری یکی از مفاهیم مهم در هر کشور به شمار می‌آید که چگونگی استفاده از عوامل تولید را در تولید محصول نشان می‌دهد. ارتقاء بهره‌وری بر پدیده‌های اصلی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه مانند کاهش تورم، افزایش سطح رفاه عمومی، افزایش سطح اشتغال و توان رقابت تأثیرات وسیعی دارد. در جامعه کنونی دستیابی به رشد اقتصادی از طریق ارتقای بهره‌وری، از مهم‌ترین اهداف اقتصادی سازمان‌ها محسوب می‌شود. در این راستا کارخانه ستوده بتن برای ارتقا بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف، اقدام به راه‌اندازی خط تولید سوم بتن آماده نموده است که با توجه به اینکه تکنولوژی مورد استفاده در این خط تولید بر اساس استانداردهای روز دنیا بوده و مکانیزم تغذیه خطوط بر مبنای کاهش ضایعات و دوباره کاری‌ها می‌باشد، باعث بهبود بهره‌وری و افزایش راندمان تولید می‌شود امید است افتتاح این خط تولید در روز بهره‌وری بتواند راهگشای ارتقا سطح کیفی تولید بتن آماده در منطقه شود که در نهایت منجر به اعتلای صنعت ساختمان کشور و بهبود بهره‌وری در زیرساخت‌های تولید مسکن در راستای چشم‌انداز برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام به وضعیت حقوق پرسنل هم توجه کنید اخراج بی رویه نکنید

  • ناشناس

    مدیر جدید وخوش فکر انتخاب کنید که با پرسنل تعامل داشته باشد روش مراوده با نیروها را بلد باشد روابط عمومی خوبی داشته باشد بتواند خوب صحبت کند لهجه نداشته باشد

  • ناشناس

    اخبار ومحتوای بتن وعکسها قدیمی می باشد