کد مطلب: ۶۸۰۴۰۹

دارو از امشب گران می‌شود؟

دارو از امشب گران می‌شود؟

امروز نشستی در ‎سازمان غذا و دارو برگزار شد و شرکت‌‌های دارویی می‌توانند از فردا پنجشنه ۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۰ تا ۳۰ درصد به قیمت محصولات خود اضافه کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دارو از امشب گران می‌‌شود.

خبر فوری در کانال تلگرامی خود نوشت: امروز نشستی در ‎سازمان غذا و دارو برگزار شد و شرکت‌‌های دارویی می‌توانند از فردا پنجشنه ۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۰ تا ۳۰ درصد به قیمت محصولات خود اضافه کنند.

البته این رقم علی الحساب است و افزایش قیمت می‌تواند بالاتر تعیین شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حق این مردمی که جانن ومالن درخدمت نظام وهمیشه مطیع امر مسئولین بوده وهستن بخدا قسم این نبست واجحاف درحق ملت مظلوم ماست بخدا مردم ازبی پولی دکتر نمیرن ازبین میرن شماروخدا از روز جزا و حساب پس دادن بترسید بخدا خون مردم به ایشان رسیده وکسی بااین پول ناحق راضی نیست و راحت وخوش ازگلویشان پایین نمیره

  • ناشناس

    خدایا به دامادمان برس خون جگر شدیم ازنگرانی دق مرگ شدیم شرمنده زن وبچه شدیم

  • ناشناس

    جناب ‌آقای دکتر رئیسی عزیز
    قولی دادن به داد مردم کشورمان برسن ماه منتظریم مخصوصآ رفع رانی وثابت کردن قیمتها وحقوق بازنشستگان شرمنده خانواده

  • ناشناس

    😀🙂😀🙂🙂😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

  • ناشناس

    سلام
    جناب وزیر ،رییس سازمان غذا ودارومردم تو خرج روزمره شون موندن از خود پرسیده اید از کجا و کدام درآمد
    الان دگه می خواین با جون مردم بازی کنید واقعا اگر کسی بیمار بشه دگه باید بمیره ،ما از اقوامون زن وشوهر هر دو کارمند وهر دو مریض به خدا قسم به بن بست رسیدن شما رو بخدا به فکر مردم باشین

  • ناشناس

    درست وضع اقتصادی مثل مراحل بازی کامپیوتری می مونه

  • بهرام

    دارو برای من و شما و کلا برای مردم گران نشده، بلکه رانت دارو برداشته شده و ما به تفاوت آن را، بیمه پرداخت می‌کنه. این رانت را بیشتر از ایران، کشور های همسایه ایران جذب می کردند. با برداشتن رانت دارو، قیمت آن، همانند قیمت سایر کشورها شده و قاچاق آن از بین میرود. و این گرانی دارو را بیمه ها جبران می‌کنند. به عنوان مثال اگر سازمان بیمه‌گر، ۷۰ درصد قیمت یک دارو را با قیمت سال ۱۴۰۰ پوشش می‌داد. امسال با قیمت‌گذاری جدید دارو باید سطح پوشش را به بالای ۹۰ یا ۹۵ درصد بالا ببرد تا قیمت پرداختی آن دارو برای بیمار نسبت به شهریور سال گذشته تغییر نکند. این مصوبه مجلس است که بیمار نسبت به قیمت شهریور ۱۴۰۰ نباید اضافه پرداختی داشته باشد و بیمه‌ها باید مابه‌تفاوت این قیمت را پرداخت کنند. در این صورت ممکن است سهم پرداخت بیمار با قیمت جدید به جای ۳۰ درصد به ۱۵ درصد برسد تا خالص پرداختی او ثابت بماند. البته سهم پرداختی بیماران برای داروهای مختلف فرق دارد و فرمول آن مثلا برای بیماران خاص و صعب العلاج متفاوت است…….

  • اریا

    قشگ مینویسید ولی بازار یه جور دیگست