کد مطلب: ۵۷۲۵۲۱

داشبورد جدید تیگو۸ پرو، خاص و منحصر به فرد

داشبورد جدید تیگو۸ پرو، خاص و منحصر به فرد

ورود به داخل تیگو۸ پرو و مشاهده داشبورد آن با نمایی کاملا متفاوت از خودروهای موجود در بازار مواجه می‌شوید، یک داشبورد کاملا مدرن با دو صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی که مربوط به صفحه ابزار و کنترل است

شرکت مدیران‌خودرو بنا دارد تا لوکس‌ترین محصول خود به نام تیگو۸ پرو را به زودی به بازار عرضه کند، مدل پرو تیگو ۸ که با ظاهری به روز و امکانات سطح بالا عرضه شده توانسته است در بازارهای مختلف جهانی چون روسیه و برزیل به موفقیت‌های بزرگ دست یابد.

اما نکته مهم که توجه بسیاری را به خود جلب کرده نمای لوکس و مدرن داخلی آن می‌باشد که موجب شگفتی بسیار گردید، داشبوردی با مونیتور بزرگ و لمسی، سبکی که برای نخستین بار مرسدس بنز باب کرد و اتفاقا طرفداران بسیاری را نیز پیدا کرد.

با ورود به داخل تیگو۸ پرو و مشاهده داشبورد آن با نمایی کاملا متفاوت از خودروهای موجود در بازار مواجه می‌شوید، یک داشبورد کاملا مدرن با دو صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی که مربوط به صفحه ابزار و کنترل است که مجموعا ۲۴٫۶ اینچ خواهد بود و در نوع خود بی‌پظیر می‌باشد. در مجموع دارای نمایش دو تکه شناور است که ترکیبی از داشبورد دیجیتال و صفحه چند رسانه‌ای است. تیگو۸ پرو مجهز به ۳ صفحه می‌باشد همراه، ۲ صفخه ۱۲٫۳ اینچی و یک صفحه لمسی ۸ اینچی که می‌تواند کلیه تنظیمات را انجام دهد، همچنین این خودرو مجهز به ردیف دوم کنترل مستقل برای تنظیمات ویژه سرنشینان عقب می‌باشد.

نمای داخل تیگو۸ پرو کاملا لوکس و آینده‌نگرانه است که مفاهیم کاملا جدید طراحی بر مبنای تکنولوژی را نشان می‌دهد و می‌تواند به عنوان یکی از مزیت‌های خاص این شاسی‌بلند لوکس به حساب آید کنسول لوکس و طرح فوق‌العاده جذاب اهرم دسته دنده به شما حس و حالی کاملا لوکس و مدرن را می‌دهد.

تیگو۸ پرو محصولی کاملا به روز می‌باشد‌ که با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی و ایمنی روز عرضه خواهد شد و کاملا حس یک شاسی‌بلند لوکس را به مشتریان خود خواهد داد، نمای داخل این شاسی.بلند جذاب از آخرین متدهای روز چون محصولات مرسدس بنز پیروی می‌کند و قطعا در بازار ایران می‌تواند بسیار جذاب باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مهم ترین نقطه قوت شرکت های چینی ، بخصوصشرکت ام وی ام ، خلاقیت در طراحی اتومبیل هایبا فیس جدید و استفاده از تجربیات و تکنولوژیشرکت های خودروساز ژاپنی ، کره ای و اروپاییمی باشد .شرکت ام وی ام ، تلاش خوبی را در ساختخودروهای شاسی بلند تجربه کرد و با وجودنقص های مشهود در اولین نمونه هایاینگونه خودروها ، با خلق شاسی بلند :تیگو 8 پرو ، چهره ای نیک از خودروهای چینیبه جهانیان عرضه می دارد .