کد مطلب: ۴۵۱۶۲۵

دستور روحانی به دژپسند درباره تعادل در بازار سرمایه

دستور روحانی به دژپسند درباره تعادل در بازار سرمایه

رئیس جمهور تسریع در واگذاری سهام شرکت‌های دولتی و امکان حضور همه مردم در این عرصه را اطمینان بخش و مایه خرسندی دانست و گفت: باید تلاش کنیم بازار بورس و سرمایه به یک تعادل اطمینان بخش برسد تا مردم با خیالی آسوده برای سرمایه گذاری در این عرصه اطمینان کامل داشته باشند.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور امروز جمعه در گفتگو با فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارائی پس از استماع گزارش وی درباره اقدامات و برنامه‌های این وزارتخانه در راستای ساماندهی بازار سرمایه گذاری و بورس در کشور تاکید کرد: باید تلاش کنیم بازار بورس و سرمایه به یک تعادل اطمینان بخش برسد تا مردم با خیالی آسوده برای سرمایه گذاری در این عرصه اطمینان کامل داشته باشند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: باید از طریق فروش اوراق مالی اسلامی برای تامین مالی طرح‌های عمرانی کشور برنام ریزی و اقدام کنیم.

روحانی با اشاره به اینکه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا همواره امکان عرضه سهام شرکت‌های سودده در بورس فراهم باشد، اظهار داشت: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق از بازار سرمایه به مردم و استفاده صحیح و مطمئن آنها از این بازار بسیار حائز اهمیت است و می تواند موجب توسعه کشور و افزایش سرمایه مردم شود.

فرهاد دژپسند نیز در این گفتگو گزارشی از روند روش سهام صندوق واسطه گری مالی یکم و برنامه های وزارت اقتصاد و دارایی در زمینه آزادسازی بخشی از سهام عدالت و اقدامات این وزارتخانه در راستای توسعه بازار سرمایه و بورس و تقویت حضور مردم در این عرصه به رئیس جمهور ارائه کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یعنی طلا میاد پایییین

  • ناشناس

    دوستان رابطه ی کرونا و طلا رابطه ی عکسه . هر چه اوضاع کرونا بهتر بشه طلای جهانی میاد پایین و نفت میره بالا . این تجربه ی 5-6 ساله ی بنده هست . خودتون تصمیم گیرند ه اید بازم

  • بورس باز

    احتمالا رشد شارپ دیگه تعطیل

  • ناشناس

    آهااا.. یعنی حالاحالا ها وقت ریزش و برداشت دولت نیست!!. تا این جماعت مردم خوب اطمینان کنن سرمایه هاشونو حالاحالاها بتدریج بیارن تو بورس..
    بعدا دولت تدبیر یه دفعه مثل طلاوسکه اون سال و بنزین پارسال یه دفعه همشو بالا بکشه!!

  • ناشناس

    بارها در این دولت و سایر دولت ها به همه ثابت شد که بازار با دستور این شخص و آن شخص عمل نخواهد کرد شاید به مدت کوتاه خیلی کوتاه یک اثرگذاری داشته باشه ولی در بلند مدت بازار روند خودش را طی خواهد کرد