کد مطلب: ۴۳۴۲۰۳

دستور همتی به بانک‌ها برای اقساط وام کسب و کارها

دستور همتی به بانک‌ها برای اقساط وام کسب و کارها

رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی نوشت: با توجه به تعطیلی یا کاهش فعالیت برخی از کسب‌وکارهای کشور که ممکن است کاهش عایدی برخی واحدها و صنوف و حتی اشخاص حقیقی را درپی داشته باشد، به مدیران بانک ها توصیه می‌کنم، در خصوص تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام‌ها، همراهی لازم را با مشتریان به عمل آورده و مراعات وضعیت آنها را بکنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود نوشت: در خصوص شرایط ناشی از شیوع کرونا، تاکید بر دو نکته را خطاب به مدیران و همکاران بانکی خود ضروری می‌دانم.

وی ادامه داده، این روزها، علیرغم ریسک فعالیت در شعب بانکها، شاهد تلاش ها و زحمات همکاران عزیز نظام بانکی، برای خدمت به مردم خصوصاً در شعب بانک ها هستیم. مردم عزیزمان قطعاً قدر تلاش این عزیزان را می‌دانند.

همتی اظهار کرده، من نیز به سهم خودم، به تمامی همکاران خوبم خسته نباشید گفته و ضمن توجه دادن به دستورالعمل های بهداشتی، بابت تلاش های آنها، قدردانی می کنم.

وی افزوده، با توجه به تعطیلی یا کاهش فعالیت برخی از کسب و کارهای کشور که ممکن است کاهش عایدی برخی واحدها و صنوف و حتی اشخاص حقیقی را درپی داشته باشد، به مدیران بانک ها توصیه می‌کنم، شرایط امروز اشخاص حقیقی و حقوقی که از این بابت دچار وقفه درآمدی می‌شوند را در نظر گرفته و در خصوص تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام‌ها، همراهی لازم را با مشتریان به عمل آورده و مراعات وضعیت آنها را بکنند.

جدید همتی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.