کد مطلب: ۲۲۱۷۵۹

دعوت موراتا به تیم ملی اسپانیا مشروط شد

دعوت موراتا به تیم ملی اسپانیا مشروط شد

سرمربی تیم ملی اسپانیا می‌گوید درها به روی آلوارو موراتا باز است و این بازیکن با اثبات شایستگی خود می‌تواند به تیم ملی اسپانیا بار دیگر دعوت شود.

فهرست جدید تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا یک غایب نامدار داشت و آن هم کسی نبود جز آلوارو موراتا، مهاجم تیم چلسی که عملکرد ضعیفی در سال ۲۰۱۸ داشت و بالاخره در بازی برابر لسترسیتی توانست طلسم گل نزدن خود را بشکند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به همین خاطر سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا، رقیب تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این بازیکن را به تیم‌ ‌ملی «لاروخا» دعوت نکرد.

یولن لوپتگی، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا، در پاسخ به این سوال که دلیل غیبت آلوارو موراتا چه بوده است؟ گفت‌: البته موراتا شانس بسیار زیادی دارد تا به همراه ما در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حاضر شود.

وی افزود: من این موضوع را با خود او هم در میان گذاشته ام و او به خوبی می‌داند که از شانس بالایی برای حضور در جام جهانی برخوردار است. فقط موراتا باید شایستگی خودش را در این چند ماه باقی‌‌مانده نشان دهد تا بار دیگر به تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا دعوت شود.

آلوارو موراتا در این فصل در ۳۹ بازی برای چلسی فقط ۱۳ گل به ثمر رسانده است و مصدومیت باعث شده او نتواند کیفیت و شایستگی خودش را لباس آبی‌های لندن به نمایش بگذارد.

آلوارو موراتا محصول آکادمی رئال است و در دوران مورینیو بود که توانست نگاه‌ها را به خود معطوف کند.

موراتا جوان چون در رئال فرصت بازی به او نمی رسید راهی یوونتوس شد و توانست بازیهای درخشانی را با پیراهن این تیم به نمایش گذارد.

او در بازگشت به رئال هم هر چند توانست قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما بازهم نیمکت‌نشین بنزما بود و در نهایت او تصمیم گرفت که این بار راهی چلسی شود.

منبع: مارکا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.