خبر مهم:

کد مطلب: ۳۲۷۲۷۹

دولت اعتبارات مورد نیاز ۳۰۰ طرح بزرگ اقتصادی را تامین کرده است

دولت اعتبارات مورد نیاز 300 طرح بزرگ اقتصادی را تامین کرده است

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون برای 300 طرح بزرگ اقتصادی در بخش‌های زیرساختی کشور تامین اعتبار صورت گرفته است.

حسین مهری روز شنبه در جریان بازدید از طرح‌های صنعتی و تولیدی سبزوار افزود: در این مدت 19 هزار میلیارد یورو سرمایه‌گذاری از محل خط اعتباری صندوق توسعه ملی ، فاینانس، منابع داخلی بانک و خط اعتباری بانک مرکزی برای بخش‌های زیرساختی در سطح کشور تامین اعتبار شده است.

مهری در ادامه اولویت بانک صنعت و معدن را تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی دارای مشکل، به منظور حمایت از تولید ملی و رونق اشتغال اعلام و بیان کرد: با توجه به نوسانات نرخ ارز و رشد دو برابری قیمت مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی، تسهیلات سرمایه در گردش به این واحدها، طرح‌های نیمه تمام و طرح‌های توسعه ای پرداخت می‌شود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن ادامه داد: کمیته عارضه‌یابی واحدهای تولیدی تشکیل شده تا علت غیرفعال بودن واحدهای صنعتی بررسی شود و در صورت نیاز به حمایت مالی از تسهیلات بهره مند شوند.

وی گفت: همچنین از سوی بانک صنعت و معدن ارائه تسهیلات به طرح‌های صادرات محور، اشتغالزا و ارزش افزوده بیشتر متناسب با پیشترفت طرح‌ها پرداخت می‌شود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن روز شنبه به همراه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، فرماندار و نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از واحدهای صنعتی این شهرستان بازدید کرد و در جریان روند اجرای طرحها و مشکلات آنها قرار گرفت.

سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد دارای دو شهرک صنعتی با 70 واحد صنعتی فعالی در آنها است.

منبع:ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.