کد مطلب: ۴۰۵۳۷۳

معاون اول رئیس جمهور:

دولت تاکنون پول کسی را نخورده است / ایران سرافرازانه از مشکلات عبور خواهد کرد

دولت تاکنون پول کسی را نخورده است / ایران سرافرازانه از مشکلات عبور خواهد کرد

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت ایران خوش‌حساب است، گفت: دولت تاکنون پول کسی را نخورده و بدهی‌های خود را پرداخت کرده است؛ یک ویژگی که دولت فعلی دارد این است که هم مطالبات خارجی و هم مطالبات داخلی پرداخت‌شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در مراسم افتتاح هنرستان فنی و حرفه‌ای دماوند اظهار کرد: فساد اقتصادی در دو زمینه پول و اراضی بیش از بقیه زمینه‌ها رخ می‌دهد، منابع ملی کشور و اراضی از جمله جاهایی است که باید حساسیت ویژه‌ای در این خصوص وجود داشته باشد.

آن طور که فارس گزارش داده، وی تصریح کرد: در خصوص مسأله کشاورزی نیز اصرار داریم که مسائل کشاورزان را حل‌وفصل کنیم و امیدواریم که دغدغه آنها برطرف شود؛ علاوه بر این، امروز بحث کمربندی دماوند نیز مطرح شد که این موضوع حتماً موردتوجه قرار می‌گیرد.

معاون اول رئیس‌جمهور عنوان کرد: دولت پول کسی را تاکنون نخورده است و بدهی‌های خود را پرداخت کرده است؛ یک ویژگی که دولت فعلی دارد این است که هم مطالبات خارجی و هم مطالبات داخلی پرداخت‌شده است.

جهانگیری با اشاره به اینکه دولت ایران خوش‌حساب است، خاطرنشان کرد: ممکن است در بعضی مواقع بدهی‌های دولت به خاطر مشکلات موجود حدود یک سال عقب بیفتد.

همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت اول رئیس جمهور هم گزارش داده که جهانگیری گفته است: ایران سرافرازانه از مشکلات عبور خواهد کرد.

جهانگیری صبح امروز (سه شنبه) در مراسم افتتاح همزمان 1982 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با ده هزار کلاس درس در سراسر کشور با اشاره به فشار حداکثری و جنگ اقتصادی آمریکا علیه کشورمان گفت: آمریکایی ها به زعم خود فکر می کردند کشور ایران دچار فروپاشی خواهد شد اما ایران از ظرفیت و توانمندی بسیاری در حوزه جغرافیایی، اقتصادی و نیروی انسانی برخوردار است و توانسته سرفرازانه از مشکلات عبور کند.

معاون اول رییس جمهور با بیان این که مخالف ساخت ویلا در مناطق خوش آب و هوا نیست، تصریح کرد: ‌این موضوع باید در زمین‌هایی که امکان زراعت و باغداری در آنها وجود ندارد رخ بدهد. باید وزارت راه و شهرسازی و نیز سازمان حفاظت محیط زیست در این باره اعلام نظر کنند و نظارت داشته باشند تا برخلاف مقررات تصرفات غیرقانونی اتفاق نیفتد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.