کد مطلب: ۲۱۳۲۶۶

رانندگان در جایگاه‌ها شخصا سوخت‌گیری کنند

رانندگان در جایگاه‌ها شخصا سوخت‌گیری کنند

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با اشاره به احتمال وقوع تخلف در برخی از جایگاه‌های دولتی و خصوصی بنزین گفت: مصرف‌کنندگان در صورت مشاهده تخلفات حتما با شماره که مربوط به بازرسی شرکت ملی پخش است تماس بگیرند.

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با اشاره به احتمال وقوع تخلفاتی چون اضافه پرداخت‌های سوخت‌گیری در برخی جایگاه‌های خصوصی و دولتی گفت: مصرف‌کنندگان در صورت وجود این تخلفات حتما با شماره 09627 که مربوط به بازرسی شرکت ملی پخش است تماس گرفته و ضمن بردن نام جایگاه و شماره نازل موضوع را درمیان بگذارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با اشاره به اینکه ممکن است هرچه به ایام آخر سال نزدیک می‌شویم این مشکلات بیشتر شود، تصریح کرد: در قدم اول باید مصرف کنندگان خودشان اقدام به سوخت‌گیری کرده و در قدم دوم اگر قصد دارند بهای سوخت را با کارت بانکی بپردازند حتما خودشان این کار را انجام دهند تا مشکلی مانند اضافه پرداخت پیش نیاید.

کاهی همچنین با اشاره به عرضه اکتان افزا در جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی هرگز به مصرف کنندگان توصیه نمی‌کند که از این اکتان افزا استفاده کنند و جلوگیری از عرضه این اکتان افزا و محصولات مشابه در جایگاه‌های سوخت بر عهده شرکت ملی پخش نیست.

اخیرا موارد متعددی از تخلفات در جایگاه‌های سوخت مشاهده شده است که متاسفانه برخی از جایگاه‌ها وجوهی بیش از مبلغ فروش بنزین از حساب بانکی مشتریان کسر کرده‌اند.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.