کد مطلب: ۴۸۲۴۸۸

راهنمای تبلیغات در گوگل

راهنمای تبلیغات در گوگل

قرار گرفتن در صفحه اول جستجوی گوگل یک فرصت مناسب است تا با بیشتر دیده شدن به افزایش فروش محصولات و ارائه خدمات خود نزدیک‌تر شویم. تبلیغات در گوگل بهترین، سریع‌ترین و با صرفه‌ترین روش برای رسیدن به این موفقیت است.

اهمیت تبلیغات هدفمند در این بازار آشفته به قدری است که اگر شما به عنوان صاحب محصول مدیریت صحیحی بر چگونگی تبلیغ محصول خود نداشته باشید، بدون شک باید مدام از این شاخه به آن شاخه بپرید. تبلیغ کردن در دنیای اینترنت و به خصوص گوگل یک راه حل پر بازده خواهد بود. گوگل به عنوان پر بازدیدترین موتور جستجوگر ابزاری را به نام Google AdWords در سال 2007 در اختیار کاربران خود قرار داده است تا علاوه بر پر کردن میلیون دلاری جیب خود، به صاحبان مشاغل، محصولات و خدمات در پیشبرد اهدافشان کمک کند.

قرار گرفتن در صفحه اول جستجوی گوگل یک فرصت مناسب است تا با بیشتر دیده شدن به افزایش فروش محصولات و ارائه خدمات خود نزدیک‌تر شویم. تبلیغات در گوگل بهترین، سریع‌ترین و با صرفه‌ترین روش برای رسیدن به این موفقیت است. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی را در مورد گوگل ادوردز و مزایای آن در اختیارتان قرار دهیم.

تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل ادوردز به چه معنا است؟

استفاده از اکانت گوگل ادرودز باعث می‌شود مشتریان واقعی که به صورت هدفمند به دنبال محصول یا خدمتی شبیه و نزدیک به خدمات شما هستند، با شما در صفحه جستجوی گوگل آشنا شوند. به زبان بسیار ساده، شما هزینه می‌کنید و برای یک سری کلمات کلیدی وارد مزایده و رقابت با هم صنف‌های خود می‌شوید و براساس این مزایده ها، می‌توانید محل تبلیغ خود را در صفحه جستجوی گوگل مشخص کنید.

کاربر ابتدا یک اکانت گوگل ادوردز را به صورت رایگان می‌سازد و کمپینی را برای خود طراحی می‌کند. اما اصل قضیه مدیریت صحیح این اکانت و کمپین تبلیغاتی است. یادتان باشد که استفاده از کلمات کلیدی مناسب که به کسب و کارتان و محتوای صفحه لندینگ تبلیغ شما نزدیک است بسیار مهم و حیاتی است، در واقع این خلاقیت و مهارت در کلمات کلیدی امتیاز کیفی (quality score) شما را بالا می‌برد. این امتیاز کیفی در مزایده گوگل، رتبه و هزینه تبلیغ شما بسیار اهمیت دارد.

مدیریت کردن این اکانت گوگل ادز به مطالعه، تجربه‌ و صرف کردن زمان احتیاج دارد. شما با داشتن اکانت گوگل ادوردز می‌توانید مدیریت تبلیغات خود را بر عهده بگیرید، اما چنانچه زمان کافی برای این‌ کار را ندارید و می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید، تاپ ادورت در خدمت شما است تا به صورت مستقیم شما را به این سیستم تبلیغاتی گوگل وصل کند و با مدیریت حرفه ای آن باعث رشد کسب و کار و مانع هدر رفتن سرمایه شما شود.

با گوگل ادز این امکان وجود دارد تا فضاهای متنوعی را تبلیغ کنید:

- وبلاگ‌

- وب‌سایت

- ویدیوهای یوتیوب

- لینک تلگرام

- لینک اینستاگرام

- اپلیکیشن

برای اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات اکانت گوگل ادوردز و جزئیات آن به مقالات آموزشی تاپ ادورت مراجعه کنید.

گوگل ادوردز

هزینه تبلیغات در گوگل چقدر است؟

در واقع نشان دادن تبلیغ شما هیچ هزینه‌ای ندارد، پرداختی شما زمانی است که کاربر مشتاق و علاقمند به محصول و خدمات شما، بر روی آن کلیک می‌کند. گوگل ادوردز یک سیستم تبلیغ به روش پرداخت کلیکی(ppc) است. بعبارت دیگر، هزینه تبلیغات در گوگل بر حسب هرکلیک محاسبه می‌شود.

شما به عنوان تبلیغ دهنده اکانت خود را با ارزهایی مثل دلار، لیر، درهم و دینار شارژ کرده و هزینه هر کلیک بر روی تبلیغ شما از این مبلغ کسر و به جیب مبارک گوگل سرازیر خواهد شد. شما می‌توانید نرخ هر کلیک را مشخص کنید و منتظر بنشینید تا در مزایده کلمات کلیدی مشابه برنده شوید و در بالای صفحه قرار بگیرید.

ذکر این نکته مهم است که نرخ گزاری بالای هر کلیک ضامن بیشتر دیده شدن تبلیغ شما نیست. 3 مرحله را که مختصر ساختار مزایده را نشان می‌دهد معرفی می‌کنیم:

  1. نوشتن آگهی و معرفی کلمه کلیدی و وارد کردن نرخ پیشنهادی شما برای هر کلیک
  2. تعیین رتبه آگهی توسط گوگل با در نظر گرفتن کیفیت تبلیغ و نرخ پیشنهادی

رتبه‌بندی بر اساس این 5 مورد است:

. قیمت پیشنهادی

. ad quality(کیفیت آگهی) در زمان مزایده

. آستانه ad rank

. رقابت در عبارت جستجو و کلمات کلیدی

. ad extensions

  1. تبلیغ‌های مربوط به کلمه کلیدی جستجو شده در کنار هم قرار می‌گیرند و گوگل رتبه آگهی هر کدام را نشان خواهد داد.

با توجه به توضیحاتی که داده شد سرمایه گزاری بر روی هر کلیک نیز باید با موشکافی انجام شود تا کاربر مایل به محصول و خدمت شما، تبلیغ شما را در رنک‌های بالای جستجوی گوگل ببیند. این موشکافی در صرف کردن هزینه و شارژ کردن حساب خود با ارزهای گفته شده را می‌توانید به تیم با تجربه تاپ ادورت واگذار کنید و نتیجه مثبت این اعتماد را در رتبه بالای تبلیغات خود در گوگل ببینید.

اگر می‌خواهید خودتان مدیریت اکانت ادوردز خود را برعهده بگیرید نیز می‌توانید از مقالات و ویدئوهای آموزشی این مجموعه استفاده کنید تا با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید.

افزایش نصب اپلیکیشن موبایل

زمانه زمانه‌ی اپلیکیشن‌های خدمت‌رسان و فروش محصولات از طریق موبایل کاربران است. یکی دیگر از خدمات گوگل ادوردز بالا بردن تعداد نصب اپلیکیشن کاربران است. هستند اشخاصی که کسب و کار خود را در قالب اپلیکیشن موبایل درآورده و قطعا به دنبال افزایش نصب اپلیکیشن خود به وسیله کاربران و مشتریان هستند. باز هم باید در مورد تبلیغات صحبت کنیم باید در این زمینه تبلیغ و البته هزینه کنید تا اپلیکیشن خود را در گوگل پلی یا اپ استور محبوب کنید. اپلیکیشن خود را به گوگل پلی معرفی می‌کنید و حالا زمان تبلیغ است. گوگل ادوردز به ازای هر نصب از شارژ اکانت شما کم خواهد کرد. تاپ ادورت در این زمینه نیز یاری رسان شما خواهد بود. با اعتماد به این مجموعه و تبلیغ در گوگل - یوتیوب - اپلیکیشن‌ها و سایت‌های همکار تبلیغاتی گوگل - گوگل پلی و… می‌توانید با رقبای سرسختی که در زمینه مشابه خدمات شما فعالیت می‌کنند، رقابت کنید و محبوبیت اپلیکیشن خود را افزایش دهید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.