کد مطلب: ۶۲۳۱۶۲

راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می‌شود؟

راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می‌شود؟

رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، گفت: در صورت تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا، راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور به جز شهرهای قرمز برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، راهپیمایی ۲۲ بهمن در کدام شهرها برگزار می‌شود؟

به نقل از ایرنا ، مجید میراحمدی درباره آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: طبق مصوبه برگزاری جلسات و همچنین تجمعات در ۱۰ روز آینده باید با ۲۵ درصد ظرفیت یک سالن انجام شود و نشست بیش از یک ساعت و نیم نباید طول بکشد.

رییس کمیته امنیتی اجتماعی مدیریت بیماری کرونا اضافه کرد: طبق این مصوبه سفرهای هیات دولت و سران قوا به مدت دو هفته و همه سفرهای غیرضرور کارمندان دولت هم لغو می‌شود.

مسابقه امروز فوتبال ایران با امارات بدون تماشاگر برگزار می‌شود

میراحمدی تاکید کرد: همچنین مسابقه امروز تیم ملی فوتبال با امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ هم بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در نشست کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا پیشنهاد شد راهپیمایی ۲۲ بهمن در همه شهرها به استثنای شهرهای قرمز برگزار شود البته در این مراسم سخنرانی و تجمع میدانی نخواهیم داشت و راهپیمایان به سمت محل اصلی راهپیمایی می‌روند و از مسیر دیگر خارج می‌شوند.

معاون وزیر کشور دیگر مصوبات نشست کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را برگزاری اعتکاف با ۲۵ درصد ظرفیت اعلام کرد و گفت: معتکفان نباید بالای ۶۰ سال داشته و دارای بیماری زمینه‌ای باشند و ۴۸ ساعت قبل از اعتکاف باید تست پی سی آر منفی داشته باشند.

میراحمدی ادامه داد: البته در شهرهای قرمز اعتکاف برگزار نمی‌شود البته همه موارد در گرو مصوبات ستاد ملی کرونا است که شنبه بعد درباره این موضوعات بحث و تصمیم‌گیری می‌شود.

به گفته وی مراسم دهه فجر هم از روز شنبه تا قبل از راهپیمایی ۲۲ بهمن به همین شکل انجام می‌شود و اگر مراسمی قرار است در فضای بسته انجام شود باید با ۲۵ درصد ظرفیت و طول آن جلسه هم نهایت یک ساعت باشد در مساجد و حرم‌ها هم باید این ظرفیت را رعایت کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن خودرویی برگزار می‌شود

وزیر کشور گفت: هنوز تصمیم نهایی برای برگزاری فردی راهپیمایی ۲۲ بهمن گرفته نشده است اما راهپیمایی به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چه تصمیمی برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن گرفته شده است، گفت: هنوز تصمیم نهایی برای برگزاری فردی ۲۲ بهمن گرفته نشده است اما راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

به گفته وحیدی، ستاد ملی مقابله با کرونا باید در مورد برگزاری فردی راهپیمایی ۲۲ بهمن تصمیم بگیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.