کد مطلب: ۳۲۳۹۱۲

رایزنی‌ اسلواکی برای توسعه تجاری با ایران

رایزنی‌ اسلواکی برای توسعه تجاری با ایران

همایش بین‌المللی اقتصادی ـ. بازرگانی اسلواکی با حضور ۲۰ کشور ازجمله ایران در براتیسلاوا پایتخت اسلواکی برگزار شد.

این همایش با حضور ۱۸۰ شرکت کننده برگزار شد و ۲۰ شرکت خصوصی از ایران از جمله اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی، صنعت و معدن ایران و همچنین پنج نفر از روسای اتاق‌های استانی نیز شرکت کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، این هیات اعزامیروز گذشته در یک همایش تجاری - اقتصادی دیگر در شهر ترناوا نیز شرکت کردند.

حجم مبادلات ایران و اسلواکی حدود چهل میلیون یورو در سال است که با ایجاد همکاری‌های جدید پیش بینی می‌شود حداقل این رقم به دوبرابر افزایش یابد.

در حاشیه این نشست هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران، رییس کمیته ایران -اسلواکی و چند نفر از روسای اتاق‌های ایران با رییس سازمان سرمایه گذاری اسلواک درباره ادامه همکاری‌های مشترک رایزنی کردند.

رییس اتاق معین ایران- اسلواکی و رییس اتاق بازرگانی یاسوج در حاشیه همایش اقتصادی -بازرگانی اسلواکی با رییس سازمان سرمایه گذاری اسلواکی دیدار و رایزنی کرد.

جبار کیانی پور رییس اتاق بازرگانی یاسوج با "روبرت شیمونچیچ" دیدار و درباره همکاری‌های دوجانبه میان ایران و اسلواکی در حوزه‌های مختلف تبادل نظر کرد.

در این نشست شرکت‌های ایرانی به ویژه شرکت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با نمایندگان شرکت‌های حاضر مذاکراتی انجام دادند که رییس کمیته ایران-اسلواکی این مذاکرات را مفید توصیف کرد.

جبار کیانی پور گفت: بسیاری از شرکت‌های اروپایی و دیگر شرکت‌های شرکت کننده در این همایش اذعان داشتند حضور شرکت‌های ایرانی فرصتیمغتنم برای گسترش روابط و سرمایه گذاری مشترک با ایران است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.